Skip to content

خبر فرزان: برگزاری دوره آموزش الکترونیک SPSS بصورت انیمیشن

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان راه اندازی سامانه آموزش الکترونیک فراسا: آموزش و سنجش الکترونیک را اعلام می نماید. پس از تست موفقیت آمیز نسخه آزمایشی این سامانه، اعلام می دارد که نخستین دوره های آموزش الکترونیک با موضوع مهارتهای پژوهشی و تربیت پژوهشگر از طریق شبکه اینترنت قابل دسترسی است.

در این راستا “دوره آموزش الکترونیک SPSS مقدماتی” بصورت انیمیشن ارائه شده است. طی این دوره آموزشی پژوهشگران با مفاهیم مقدماتی این نرم افزار تحلیل آماری آشنا می شوند. همچنین علاقمندان می توانند در قالب امکانات چند رسانه ای (Multi Media) فعالانه (Interactive) در آموزش شرکت کنند. هزینه ثبت نام و شرکت در این دوره آموزش الکترونیک ۲۰۰۰۰ تومان است.

علاقمندان می توانند پس از شرکت در آزمون پایان دوره این درس، در “دوره آموزش الکترونیک SPSS پیشرفته” ثبت نام نمایند. در این دوره با امکانات گسترده تر نرم افزار SPSS آشنا خواهند شد.

متقاضیان برای اطلاع بیشتر در رابطه با این دوره و چگونگی ثبت نام، به وب سایت فراسا www.FarasaElearning.com مراجه نموده و با پست الکترونیک farasa@farzaninstitute.com مکاتبه کنند و در صورت لزوم با موسسه فرزان به آدرس میدان توحید، ابتدای ستارخان، کوچه شهید صیامی، پلاک ۱۷ و شماره تلفن های ۶۶۹۱۹۱۰۶ و ۶۶۴۳۹۴۶۳ تماس حاصل نمایند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها