Skip to content

خدمات فرزان: دوره های آموزشی خود را با پشتیبانی فراسا بصورت الکترونیک عرضه کنید. (رایگان)

پس از معرفی فراسا (سامانه آموزش و سنجش الکترونیک) به عنوان دستاوردی دیگر از موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان، ارائه خدمات این سامانه آغاز شد.

در خدمتی متمایز، موسسه فرزان آمادگی خود را جهت پشتیبانی از دوره های آموزشی اعلام می دارد. شما می توانید دوره های آموزشی خود را با پشتیبانی این سامانه (رایگان) بصورت الکترونیک بر روی فضای مجازی وب قرار دهید و از متقاضیان ثبت نام به عمل آورید.

امکانات فراسا :
گرافیک چشم نواز سامانه فراسا عامل مهمی در ایجاد و تقویت انگیزش یادگیری است. امکان ثبت نام ، آزمون ، ارائه مدرک و پرداخت ( آنلاین ) در چارچوب قرارداد همکاری با یکی از بانکهای معتبر کشور از ویژگیهایی است که فراسا را به یک سامانه منحصربفرد جهت ارائه خدمت  و پرداخت الکترونیک تبدیل کرده است.

مزایای استفاده از فراسا :
در این سامانه اصل نخست، سهولت استفاده کاربران در اقصی نقاط کشور بوده است. بر این اساس سیستم بنحوی طراحی شده تا کاربران در نقاط دوردست کشور نیز با کمترین امکانات و بدون دسترسی به اینترنت پرسرعت قادر به استفاده کامل از این سیستم باشند. در این ارتباط تدابیر لازم برای پشتیبانی کامل  دیده شده است. همچنین تبدیل سامانه فراسا به زبان انگلیسی تنها با یک کلیک از دیگر ویژگیهای آن است.

سفارش یک دوره اختصاصی :
سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا این زمینه را فراهم آورده است تا شما ضمن امکان انتخاب دوره مورد نظر خود، دوره هایی را نیز سفارش دهید. ترکیبی از دوره های انتخابی و سفارشی شما را به نمونه آموزشی ایده آل نزدیک می سازد .

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها