Skip to content

جشنواره های پژوهشی: مهلت شرکت در جشنواره رازی تا ۳۰ آبان تمدید شد.

وزارت بهداشت مهلت شرکت محققان در پانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی را برای دومین بار تمدید کرد و متقاضیان می توانند تا ۳۰ آبان در این جشنواره ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تاکنون حدود ۲۹۵ نفر در این دوره جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی ثبت نام کرده اند و با توجه به تمدید دوره احتمال افزایش شرکت کنندگان وجود دارد متقاضیان می توانند با ارسال طرحهای تحقیقاتی و مقالات برگزیده در این جشنواره تحقیقاتی شرکت کنند.

پانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی با مشارکت محققین برجسته داخلی و ‌محققین ایرانی کشورهای عضو آیسسکو با تاکید بر جنبه‌های نوآوری دی ماه امسال در دو قسمت و به منظور تجلیل از پژوهشگران و معرفی فعالیتهای تحقیقاتی برتر علوم پزشکی برگزار می شود.

محققین، محققین جوان (غیر دانشجو، ۳۰ سال و کمتر)، محققین دانشجو در رشته های مختلف علوم پزشکی (با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه مربوطه)، صاحبان ابداعات و اختراعات در حیطه های علوم پزشکی، محققینی که تحقیقات آنها منجر به ارتقای نظام سلامت شده باشد (HSR) می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

دانشگاههای علوم پزشکی کشور، مراکز تحقیقاتی مصوب علوم پزشکی کشور، مجلات علمی – پژوهشی مصوب علوم پزشکی کشور، کمیته های تحقیقاتی دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی کشور، سازمانهای غیردولتی، شرکتها، موسسات، انجمنهای خیریه و انجمنهای علمی حامی پژوهشهای علوم پزشکی و محققین خارج از کشور از جمله محققین ایرانی مقیم خارج از کشور و محققین غیرایرانی عضو کشورهای آیسسکو می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مقالات رسیده در گروههای محققین، محققین جوان و محققین دانشجو در یکی از رشته های تخصصی علوم پایه، علوم بهداشتی، مدیریت و تغذیه، علوم بالینی داخلی، علوم بالینی جراحی، علوم دارویی، HSR، علوم دندانپزشکی، علوم توانبخشی و پیراپزشکی، فناوری های نوین، ابداعات و اختراعات بررسی می شود.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها