Skip to content

فرادیتا سامانه آنلاین مدیریت داده های بالینی آغاز به کار کرد .

فرادیتا سامانه مدیریت داده های بالینی با پشتیبانی سازمان مدیریت داده های بالینی فرزان آغاز به کار کرد. فرادیتا نخستین سامانه مدیریت داده های بالینی در کشور است که با پشتیبانی نخستین سازمان داده های بالینی کشور راه اندازی شده است. 

فرادیتا یک سامانه الکترونیک و آنلاین با زیرساخت نرم افزاری و تحت وب برای ضبط الکترونیکی داده (EDC) و مدیریت داده های بالینی درمطالعات اپیدمیولوژیک و بالینی است. زیرساخت نرم افزاری فرادیتا یا به اصطلاح OpenClinica Persiaدر سامانه فرادیتا به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل استفاده است. مهترین ویژگی این نرم افزار آن است که مبتنی بر وب (web-based) است و به گونه ای طراحی شده که همه انواع مطالعات اپیدمیولوژیک و بالینی را در شرایط مختلف پژوهشی پشتیبانی می کند.

فرادیتا بر پایه استانداردهای بین المللی با سطح بالایی از قابلیت به اشتراک گذاری اطلاعات و ارائه نتایج به مراجع قانونی (بویژه در پژوهشهای بالینی) طراحی شده است. ساختارماژولی وانعطاف پذبری بالا از دیگر ویژگیهای این سامانه است. ما همچنین امکان تغییردرظاهر نرم افزار را بنا به نظر و نیاز شما فراهم آورده ایم.

فرادیتا توسط موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان و با همکاری شرکت آکازا پشتیبانی می شود و زیر ساخت نرم افزاری آن تحت لیسانس  LGPL می باشد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها