Skip to content

نوآوری فرزان: ایجاد نرم افزار مدیریت مقالات پژوهشی

موسسه فرزان اخیرا به منظور ارتقاء و سهولت ارائه خدمات خود و مدیریت مقالات پژوهشی، با یک نوآوری اقدام به طراحی یک نرم افزار الکترونیک جهت مدیریت مقالات پژوهشی نموده است.

این نرم افزار به همت بخش فناوری اطلاعات موسسه فرزان طراحی و راه اندازی شده است و ضمن فراهم آوردن امکان ارتباط دو جانبه میان مخاطبان با موسسه، امکان مدیریت کلیه مقالات و طرحهای پژوهشی را نیز فراهم نموده است.

از طریق این پایگاه از این به بعد تمام تبادلات فایل ها و نامه ها و اطلاعات بین موسسه و خدمت گیرندگان جز در موارد استثنا به صورت آنلاین خواهد بود.

با این امکان مخاطبان به سادگی با ایجاد نام کاربری و کلمه عبور برای خود در این پایگاه در هر لحظه از شبانه روز می توانند از روند پیشرفت کار مطلع شوند.

در این پایگاه برای هر فرد یک صفحه شخصی ایجاد می شود که تمام اطلاعات مربوط به طرحها یا مقاله های ایشان در آن ثبت می باشد که تنها توسط کاربر قابل دسترسی است. این اطلاعات به محض ایجاد هر تغییر یا پیشرفت در روند اجرای کار به روز رسانی می شود. همچنین از طریق این پایگاه با ایجاد هر تغییر در روند چاپ مقاله در مجلات بین المللی یا طرح تحقیقاتی، یک نامه به صورت اتوماتیک برای اطلاع نویسنده ارسال می شود.

این نرم افزار بصورت مستقل، برای استفاده تمامی مراکز تحقیقاتی و پژوهشگرانی که مایل به ایجاد نظم و مدیریت متمرکز مقالات خود هستند توصیه می گردد.

این مجموعه بزودی برای استفاده مراکز علمی و پژوهشگران کشورمان عرضه خواهد شد.  

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها