Skip to content

مقالات پژوهشی: رشد ۲۰ درصدی مقالات منتشر شده توسط موسسه فرزان در نشریات معتبر بین المللی

در یکسال گذشته منتهی به آذر ماه ۱۳۸۸ در مجموع موسسه فرزان موفق به انتشار ۸۰ مقاله علمی در مجلات بین المللی گردید؛ این آمار نشان دهنده ثبات وضعیت در انتشار هر ۳ تا ۵ روز یک مقاله در مجلات بین المللی می باشد. این مهم جزء اهداف موسسه در نیمه دوم سال گذشته بود و خوشبختانه طی سال جاری نیز این روند تداوم یافته است. انتشار مقالات در مجلات بین المللی در یکسال اخیر در موسسه فرزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است. لازم به ذکر است که طی یکسال اخیر ۲۳۱ مقاله در موسسه فرزان در دست پیگیری جهت چاپ بوده اند.

تا کنون موسسه فرزان موفق به چاپ مقاله در ۱۲۵ مجله بین المللی در رشته های مختلف علمی در کشورهای مختلف آمریکایی، اروپایی و آسیایی شده است. قریب به ۹۰ درصد این مجلات در پایگاه ISI نمایه می شوند و سایر مجلات نیز در سایر نمایه های معتبر مانند Pubmed، Scopus، EMBASE و …. اندکس می شوند.

در بین مقالات چاپ شده بیشترین آمار مقالات در رشته های تخصصی به ترتیب مربوط به رشته زنان و زایمان، گوارش، بیماریهای عفونی، و دندانپزشکی بوده است. همچنین در بین مقالات منتشر شده در مجلات بین المللی در سال گذشته بالاترین Impact Factor (عامل تاثیر) به مجله Human Reproduction با IF 5/3 بوده است. گفتنی است تجربه چاپ تا IF به میزان ۲۴ در موسسه وجود دارد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها