Skip to content

مدیریت اطلاعات: طراحی زیر ساخت مدیریت اطلاعات پژوهشی فرادیتا

در سال گذشته، فرادیتا: سامانه مدیریت داده های بالینی آغاز به کار کرد. فرادیتا نخستین سامانه مدیریت داده های پژوهشی در کشور است که با پشتیبانی موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان راه اندازی شده است.

فرادیتا یک سامانه الکترونیک و آنلاین با زیرساخت نرم افزاری و تحت وب برای ضبط الکترونیکی داده (EDC) و مدیریت داده های پژوهشی در مطالعات اپیدمیولوژیک و بالینی است. زیرساخت نرم افزاری فرادیتا با دو زبان فارسی و انگلیسی قابل استفاده است. مهترین ویژگی این نرم افزار آن است که مبتنی بر وب (web-based) است و به گونه ای طراحی شده که همه انواع مطالعات اپیدمیولوژیک و بالینی را در شرایط مختلف پژوهشی پشتیبانی می کند.

فرادیتا بر پایه استانداردهای بین المللی با سطح بالایی از قابلیت به اشتراک گذاری اطلاعات و ارائه نتایج به مراجع ذیصلاح (بویژه در پژوهشهای بالینی) طراحی شده است. ساختار ماژولی و انعطاف پذبری بالا از دیگر ویژگیهای این سامانه است. ما همچنین امکان تغییر در ظاهر نرم افزار را بنا به نظر و نیاز کاربران فراهم آورده ایم.

مدیریت اطلاعات پژوهشی مشتمل بر کلیه اقداماتی است که در جهت نظم دادن به طرحهای پژوهشی و داده‌های آنها انجام می‌شود. مؤسسه فرزان با تیمی حرفه‌ای و زیرساختی ارزشمند در زمینه فناوری اطلاعات، خدماتی جامع و با کیفیتی بالا در راستای نیازهای تحقیقاتی مراکز پژوهشی و پژهشگران ارائه می دهد. تا کنون طرحهای اپیدمیولوژیک و بالینی داخلی و خارجی از خدمات ما استفاده کرده اند.

این سامانه به آدرس www.faradata.net در دسترس شما می باشد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها