Skip to content

گفتار نخست

در شروع نهمین سال فعالیت موسسه فرزان همزمان با فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر با افتخار اعلام می کنیم که موسسه فرزان به عنوان نخستین سازمان تحقیقات بالینی ایرانی در بخش خصوصی در طول سالهای فعالیت همواره بدنبال ارائه دستاوردهای نو در زمینه تحقیق و پژوهش بوده و اکنون خوشحالیم که گامهای موثری در این زمینه برداشته ایم.

موسسه فرزان در طول یک سال گذشته، با ایجاد زیرساختهای قدرتمند در زمینه فناوری اطلاعات پژوهشی همچون سرور اختصاصی و نرم افزارهای پژوهشی و آموزشی، به یکی از موسسات پژوهشی مطرح در کشور تبدیل شده است. این ویژه نامه که به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس موسسه ارائه می گردد، شرحی از پیشرفت های موسسه و همچنین فعالیتهای صورت گرفته را در طول یک سال گذشته در بر می گیرد.

عمده فعالیتهای این موسسه هم اکنون در زمینه های زیر می باشد:

طراحی و اجرای کارآزماییهای بالینی و دارویی
انتشار مقالات علمی در مجلات بین المللی
دریافتهای گرانتهای داخلی و خارجی و اجرای طرحهای تحقیقاتی
ارتقای سطح کیفی و ایندکس نمودن مجلات در نمایه های بین المللی
انتشار خبرنامه الکترونیک فرزان: به عنوان نخستین خبرنامه الکترونیک پژوهشی ایران
ارائه خدمات پژوهشی در حوزه فناوری اطلاعات
طراحی و ارائه محصولات پژوهشی و آموزشی به شرح زیر:

فرادیتا: سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی
فراسا: سامانه آموزش و سنجش الکترونیک
سنجه: سامانه ارزشیابی دانش، پژوهش و فناوری
سامانه الکترونیک مدیریت آنلاین مقالات پژوهشی
بسته آموزش الکترونیک پژوهشهای بالینی و فراسای پژوهش

از کلیه کسانی که سهمی در پیشرفت و ارتقای سطح کیفی و کمی مجموعه داشته اند، کلیه اساتید و هیات علمی افتخاری، پرسنل محترم مجموعه، پژوهشگران و محققین و رابطین پژوهشی سپاسگزاریم و جهت شرکت در پژوهشهای بالینی و همکاری با کلیه پژوهشگران و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی اعلام آمادگی می نماییم.

امید است به فضل الهی و ارشادات اصحاب دانش کشورمان و تلاش مضاعف مدیران و همکاران برگزیده و گرانقدرمان در موسسه فرزان، روند پیشرفت و نوآوریها در سال آینده نیز تداوم و توسعه یابد. ان شاء الله

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها