Skip to content

خبر فرزان: تاسیس شبکه مجازی آموزش پژوهش ایران با حضور برجسته ترین پژوهشگران ایرانی داخل و خارج کشور

شبکه مجازی آموزش پژوهش ایران (IRTVN)  با هدف تربیت پژوهشگر و پرورش مهارتهای حل مسئله در فضای مجازی و در حیطه علوم پزشکی، با حضور اساتید و پژوهشگران برجسته داخل و خارج کشور آغاز به کار کرد.

شبکه مجازی آموزشِ پژوهش ایران (IRTVN)، شبکه ای است متشکل از اساتید و پژوهشگران برجسته از ایران و دیگر نقاط جهان که هدف آن آموزش پژوهش (Research Training) در ایران می باشد. طرح اولیه شبکه مجازی آموزش پژوهش ایران نخستین بار از سوی موسسه توسعه دانش، پژوهش و فن آوری فرزان و در راستای پرورش مهارتهای حل مسئله و تربیت پژوهشگر در فضای مجازی (Virtual) و در حیطه علوم پزشکی مطرح شده و اکنون مراحل تحقق آن با ایجاد زیر ساخت های کامل همچون سرور اختصاصی، زیرساخت نرم افزاری و همچنین محتوا و برنامه های آموزشی جامع آغاز شده است.

در حال حاضر ده ها برنامه آموزشی در حوزه آموزشِ پژوهش در سامانه فراسا و زیر نظر اساتید و پژوهشگران برجسته کشورمان طراحی گشته و آماده برگزاری است.

 

اهداف شبکه:

۱) نهضت ایجاد محتوای فارسی در اینترنت برای آموزش پژوهش (Research Training)

۲) مشارکت در ایجاد محتوای فارسی در حوزه آموزش پژوهش در اینترنت

۳) پشتیبانی از فراسای پژوهش با سیاستگزاری و نظارت، ارائه پیشنهاد، ویرایش دوره های آموزشی یا همکاری در برگزاری دوره ها

۴) پیشنهاد دوره های آموزشی جدید برای فراسای پژوهش

۵) پیشنهاد و برگزاری دوره های مستقل روش شناسی پژوهش با پشتیبانی شبکه

 

به منظور آشنایی بیشتر با این شبکه و اعضای آن می توانید به وب سایت فراسا – سامانه الکترونیک آموزش و سنجش الکترونیک – به آدرس www.farasa.net مراجعه فرمایید.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها