Skip to content

خبر فرزان: شبکه آموزش پژوهش فعالیت های خود را رسما آغاز نمود.

شبکه آموزش پژوهش موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان با هدف ارتقای کیفیت پژوهش های حیطه علوم پزشکی و با عضویت بیش از ۵۵ نفر از اساتید و پژوهشگران برجسته داخل و خارج کشور آغاز به کار کرد.

شبکه آموزشِ پژوهش (RTNet)، شبکه ای است متشکل از اساتید و پژوهشگران برجسته از ایران و دیگر نقاط جهان که هدف آن آموزش پژوهش (Research Training) در ایران می باشد. طرح اولیه شبکه مجازی آموزش پژوهش نخستین بار از سوی موسسه توسعه دانش، پژوهش و فن آوری فرزان و در راستای ارتقای مهارت های پژوهشی در فضای مجازی (Virtual) و در حیطه علوم پزشکی مطرح شده و اکنون با ایجاد زیر ساخت های کامل همچون سرور اختصاصی، زیرساخت نرم افزاری و همچنین محتوا و برنامه های آموزشی جامع فعالیت خود را آغاز نموده است. این شبکه در هر ماه یک موضوع پژوهشی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد و اعضا می توانند به تبادل نظر راجع به موضوع مورد نظر بپردازند. انعکاس اخبار پژوهشی شامل برگزاری دوره های پژوهشی، دستاوردهای به روز پژوهشی و معرفی کتاب های مفید از دیگر محورهای فعالیت شبکه است.

به منظور عضویت در شبکه یا آشنایی با آن می توانید به صفحه شبکه آموزش پژوهش در وب سایت فراسا – سامانه الکترونیک آموزش و سنجش الکترونیک – در آدرس www.farasa.net مراجعه فرمایید.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها