Skip to content

خبرفرزان:به مناسبت آغازدهمین سال فعالیت موسسه فرزان؛ یک دهه افتخار،ماحصل فعایتهای فرزان ازآغازتاکنون

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان، نخستین سازمان تحقیقات بالینی کشور و پایه گذار اولین مرکز تخصصی نگارش علمی ایرانی است که از ۷ آذر ماه سال ۱۳۸۰ شروع به فعالیت کرده است. اکنون با گذشت ۹ سال از آغاز فعالیتهای این موسسه در زمینه آموزش و پژوهش، مفتخریم “فرزان” مرکزی نام آشنا در بین دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، انجمنهای علمی، سازمانهای متولی امر پژوهش و بطور کلی جامعه علمی و پژوهشی کشور است.

موسسه فرزان از بدو تأسیس تــاکنون در زمینه‌های طراحی، اجرا و پایش مطالعات بالینی و دارویی و دیگر طرحهای پژوهشی، مدیریت اطلاعات پژوهشی، آموزشهای الکترونیک (E-learning)، نگارش علمی (Scientific Writing) و مشاوره پژوهشی فعالیت می‌نماید. حاصل این فعالیتها، طراحی و اجرای دهها طرح تحقیقاتی و انتشار ۲۸۰ مقاله در مجلات معتبر بین‌المللی و تربیت تعداد زیادی از پژوهشگران جوان می‌باشد.

این موسسه در آستانه دهمین سال فعالیت خود افتخار دارد دستاوردهای ده ساله خود را در زمینه های مختلف در قالب ویژه نامه سالگرد تاسیس منتشر نماید. در این ویژه نامه رئوس فعالیتها و تجارب یک دهه همت و کار پرافتخار پژوهشگران کشورمان در این موسسه عنوان گشته است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها