Skip to content

جشنواره های پژوهشی: جزئیات حمایت از گروه دوم برگزیدگان جشنواره رازی

دبیر هیئت اجرایی شانزدهمین دوره جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی گفت: در این دوره نفرات چهارم تا ششم جشنواره رازی نیز مورد تشویق و حمایت قرار می گیرند.

محمدرضا حسنی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به برنامه معاونت تحقیقات و فناوری برای حمایت از تعداد بیشتری از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی افزود: در این دوره نسبت به دوره های گذشته تاکید بیشتری بر روی جنبه های نوآوری صورت گرفته است.

وی افزود: به دلیل اینکه سهمیه بنیاد ملی نخبگان در حمایت از برگزیدگان رازی محدود است، نفر دوم محققین جوان و دانشجو و نفرات چهارم، پنجم و ششم محققان به عنوان برگزیدگان رازی با دریافت گرانت و اعتبار پژوهشی از سوی معاونت تحقیقات وزارت بهداشت تشویق می شوند.

وی یادآور شد: رتبه اول جشنواره رازی علاوه بر دریافت تندیس جشنواره، ۱۱ سکه دریافت می کنند و رتبه دوم ۱۰ سکه و رتبه سوم و محقق جوان و دانشجو ۹ سکه دریافت می کنند.

دبیر هیئت اجرایی شانزدهمین دوره جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی با اشاره به گرانت های تحقیقاتی که در این جشنواره ارائه می شود گفت: از سوی بنیاد ملی نخبگان،‌ گرانت تحقیقاتی به مبالغ ۲۵ میلیون تومان به نفر اول، ۱۵ میلیون تومان به نفر دوم و ۱۰ میلیون تومان به نفر سوم و محقق جوان و دانشجو اعطاء می شود.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها