Skip to content

خبر فرزان: پذیرش ۹ عنوان مقاله از موسسه فرزان طی یک ماه گذشته در مجلات بین المللی

موسسه فرزان در بهمن ماه سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ پذیرش برای ۹ عنوان مقاله از مجلات معتبر بین المللی گردید.

از این میان یک مورد از مقالات در مجله معتبر Neuroepidemiology پذیرفته شد. این مقاله به بررسی شیوع بیماری مالتیپل اسکلروزیس و روند تغییرات بروز آن در طی یک دوره ۲۰ ساله در شهر تهران می پردازد. پس از ارزیابی توسط هیات سردبیری مجله، بر اساس نظرات داوران، مقاله ویرایش و پیرو آن توسط مجله پذیرفته شد. این مطالعه با استفاده از اطلاعات ثبت شده انجمن MS انجام شده است و طی آن ۸۰۴۲ بیمار با تشخیص قطعی MS مورد مطالعه قرار گرفته اند.

مجله Neuroepidemiology مجله ای سوئیسی با Impact Factor: 2.375 می باشد که هر دو ماه یکبار توسط انتشارات Karger در نیویورک منتشر می شود. این مجله جزء مجلات بین المللی معتبر در زمینه نورولوژی می باشد.

لازم به ذکر است موسسه فرزان به عنوان پایه گذار نخستین مرکز تخصصی نگارش علمی در ایران، تاکنون موفق به انتشار بیش از ۳۰۰ مقاله در مجلات نمایه شده بین المللی با ضریب تاثیر (IF) حداکثر ۲۴ گردیده است. گروه نگارش علمی این موسسه به عنوان ارائه دهنده خدمات مشاوره پژوهشی، آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، سازمانهای متولی امر پژوهش، اعضای محترم هیات علمی و پژوهشگران فرهیخته کشورمان اعلام می دارد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها