Skip to content

خبر فرزان:انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مرکزتحقیقات تروماگیلان وموسسه توسعه دانش،پژوهش و فناوری فرزان

مرکز تحقیقات تروما دانشگاه علوم پزشکی گیلان و موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان تفاهم نامه همکاریهای پژوهشی امضا کردند.

به موجب این تفاهم نامه، مرکز تحقیقات تروما گیلان و موسسه فرزان توافق کردند در زمینه های “طراحی و ایجاد سامانه ثبت اطلاعات بالینی بیماران جراحی مغز و اعصاب (SNR)”، “طراحی و اجرای مطالعات علم سنجی (Scientometrics)”، “طراحی و اجرای طرح های مشترک بویژه پژوهشهای بالینی و اپیدمیولوژیک”، “ارتقای کیفی نشریات و مجلات پژوهشی”، “جذب منابع پژوهشی و گرنتهای تحقیقاتی خارجی و داخلی” و “برگزاری دوره های آنلاین آموزش الکترونیک پژوهش” همکاری مشترک داشته باشند.

مرکز تحقیقات ترمای گیلان، از مراکز تحقیقاتی فعال و نمونه در بین دانشگاه های علوم پزشکی شمال کشور می باشد. این مرکز تحقیقاتی با هدف آموزش پزشکی، انجام پژوهشهای کاربردی و درمان بیماران خصوصاً در حوزه تروما، در آبان ماه ۱۳۸۳ پایه گذاری شده و تا کنون منشا آموزش بسیاری از متخصصان و نیز مجری پژوهشهای ارزشمندی در زمینه تروما بوده است.

موسسه توسعه دانش پژوهش و فناوری فرزان از بدو تأسیس در سال ۱۳۸۰ تــاکنون در زمینه های طراحی و اجرای پژوهشهای بالینی، طراحی و اجرای مطالعات علم سنجی، ایجاد زیرساختهای پژوهشی فناوری اطلاعات، خدمات ویرایش و ارتقای کیفی به مجلات پژوهشی، ایجاد زیر ساخت آنلاین آموزشهای الکترونیک و نگارش علمی و مشاوره پژوهشی ارائه خدمات می نماید.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها