Skip to content

سازمان مدیریت داده فرزان: حضور موسسه فرزان در همایش انجمن نورواسپاین ایران با معرفی سامانه SNR

موسسه فرزان با حضور در همایش انجمن نورواسپاین ایران، نخستین بانک اطلاعات بیماران جراحی مغز و اعصاب کشور را ارائه و معرفی کرد.
این همایش در نخستین روز اردیبهشت ماه برگزار گردید و به اعتبار همکاریهای مشترک میان انجمن نورواسپاین ایران و موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان و طی دعوت صورت گرفته از سوی این انجمن، موسسه در حاشیه همایش به معرفی و ارائه نخستین بانک اطلاعات بیماران جراحی مغز و اعصاب کشور پرداخت.
استقبال متخصصین حاضر در این همایش از غرفه فرزان، باعث چشمگیر بود. در این همایش، حساب کاربری رایگان استفاده از سامانه به مراجعه کنندگان اعطا گردید.
سامانه آنلاین ثبت بیماریهای جراحی مغزو اعصاب ایران (SNR)، نخستین بانک اطلاعات بیماریهای این حوزه پزشکی می باشد که با همکاری مرکز تحقیقات ترومای سینا (دانشگاه علوم پزشکی تهران) و موسسه فرزان و با استفاده از زیرساخت نرم افزاری فرادیتا، ایجاد و راه اندازی شده است.
زیرساخت تحت وب و آنلاین این نرم افزار و همچنین امکان استفاده به دو زبان فارسی و انگلیسی، زمینه طراحی و ایجاد سامانه ثبت بیماریها (Diseases Registries) و نیز اجرای مطالعات چند مرکزی (Multicenter) را فراهم آورده است.
تاکنون گروه های جراحی اعصاب و مراکز تحقیقاتی مختلف از جای جای کشور، از این سامانه استقبال کرده و مورد تایید هیات علمی دانشگاه های معتبر کشورمان قرار گرفته است.
اطلاعات تکمیلی در رابطه با این سامانه در پایگاه اینترنتی www.iransnr.net در دسترس می باشد. همچنین علاقمندان به استفاده از سامانه SNR می توانند با تکمیل فرم ثبت نام موجود در این پایگاه اطلاع رسانی و یا تماس با موسسه فرزان، حساب کاربری رایگان دریافت نمایند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها