Skip to content

انجمنهای علمی دانشجویی: دستور وزیرعلوم مبنی بر ورود انجمنهای علمی دانشجویی به طرحهای عظیم

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از دستور وزیر علوم برای زمینه‌سازی جهت ورود فعالان انجمن‌های علمی دانشجویی به طرح‌های عظیمی که میان دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور در حال انجام است، خبر داد.
دکتر غلامرضا خواجه‌سروی در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره گفت: اعتقاد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری این است که باید زمینه‌سازی شود تا انجمن‌های علمی دانشجویی بتوانند در پروژه‌های پژوهشی دانشگاه‌ها و طرح‌های عظیمی که بین دانشگاه‌های مختلف کشور و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود، ورود پیدا کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم افزود: برای اولین بار است که قرار شده زمینه‌هایی فراهم شود تا انجمن‌های علمی دانشجویی به تناسب استعدادها و توانایی‌هایی که دارند بتوانند در پروژه‌هایی که تفاهم‌نامه‌هایشان بین دانشگاه‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور امضا شده است وارد شوند.
دکتر خواجه‌سروی همچنین از سیاست معاونت فرهنگی وزارت علوم به منظور تدوین اساسنامه مشترک برای انجمن‌های خیریه دانشجویی در دانشگاه‌ها خبر داد و به مهر گفت: تدوین اساسنامه مشترک برای انجمن‌های خیریه دانشجویی از خواسته‌های فعالان این انجمن‌ها است.
وی افزود: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز تدوین اساسنامه مشترک برای انجمن‌های خیریه دانشجویی را مورد حمایت قرار داده است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها