Skip to content

نیروی انسانی پژوهش: آیین‌نامه دیپلم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران ابلاغ شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نامه ای به معاونین آموزشی و پژوهشی، آیین‌نامه دیپلم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران مصوب شورای دانشگاه را به معاونین آموزشی و پژوهشی ابلاغ کرد و خواستار اجرای آن شد.
دکتر باقر لاریجانی در این نامه، برگزاری دوره هایی با هدف ایجاد و ارتقای توانمندی های پژوهشی در دانشجویان دوره های کارشناسی یا دکترای حرفه ای را موجب تامین بخشی از نیازهای فزاینده کشور به پژوهشگران علوم پزشکی دانسته و از اعطای دیپلم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به پژوهشگران موفق این دوره خبر داد.
دیپلم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران (TUMS Research Diploma) گواهینامه‌ای در زمینه پژوهش های علوم پزشکی است که دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی می توانند در صورت به پایان رسانیدن موفقیت آمیز دوره مربوطه، به صورت موازی با تحصیل در رشته اصلی خود، آن را کسب کنند.
دوره مزبور با هدف تربیت فارغ التحصیلانی طراحی شده که علاوه بر دارا بودن دانش و نگرش مورد انتظار در رشته خود، با کسب مهارت های پژوهشی بتوانند به عنوان نیروی کارآمد، به فعالیت پژوهشی بپردازند.
تمامی دانشجویان مشغول به تحصیل و واجد شرایط در مقاطع دکترای حرفه‌ای و کارشناسی رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تهران که حداقل دو سال از تحصیل‌شان باقی مانده باشد، مشمول این آیین نامه هستند.
دانشجویان می توانند از ترم دوم آغاز دوره تحصیلی خود در این دوره شرکت کنند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها