Skip to content

فناوری اطلاعات فرزان: موسسه فرزان به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور درآمد.

موسسه و توسعه دانش، پژوهش وفناوری فرزان طی ۴ سال اخیر، با طراحی و توسعه سه نرم افزار در حوزه آموزش و پژوهش، ارائه دهنده خدمات نرم افزاری به جامعه دانشگاهی کشور می باشد.

نرم افزارهای فراسا، فرادیتا و فرانگار، محصولات حوزه فناوری اطلاعات موسسه فرزان می باشند که دارای تاییدیه شورای عالی انفورماتیک کشور و نیز گواهینامه ثبت نرم افزار رایانه ای از مرکز توسعه فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند. تاکنون بیش از ۵۰۰ دانشگاه، مرکز تحقیقاتی، بیمارستان و سازمان و هزاران نفر از خدمات نرم افزاری فرزان استفاده کرده اند.

این موسسه هم اکنون دارای ۱۰ وب سایت فعال است و خبرنامه الکترونیک پژوهشی فرزان مدت قریب به ۵ سال است که هر ماه بصورت رایگان برای پژوهشگران کشور ارسال می شود و رسالت اطلاع رسانی پژوهشی را به پژوهشگران کشور بر عهده دارد.

به موجب فعالیتهای گسترده موسسه فرزان در حوزه فناوری اطلاعات، این موسسه در مهر ماه ۹۰ موفق به عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور شد.

گفتنی است کلیه شرکتهای ارائه دهنده خدمات مشاوره نرم‌افزار، سخت‌افزار و شبکه‌های اطلاع‌رسانی، موظفند مطابق بند ب ماده ۳۲ مصوبه هیئت دولت از نظام صنفی رایانه‌ مجوز فعالیت دریافت دارند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها