Skip to content

خبرفرزان: موسسه فرزان به عضویت کریدور خدمات فناوری نانو درآمد.

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان به عضویت کریدور خدمات فناوری نانو درآمد. با امضای تفاهم نامه میان موسسه خدمات فناوری تا بازار و موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان، موسسه فرزان به عنوان یکی از اعضای کریدور نانو، پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان نانو را در برعهده خواهد داشت.
کریدور خدمات فناوری نانو با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان نانو و همچنین هم افزایی شرکت های خدمات توسعه فناوری و مراکز فعال در زمینه خدمات و مشاوره های تخصصی در حوزه نانو زیر نظر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ایجاد شده است.
موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان به عنوان کارآفرین برتر استان تهران و کارآفرین برتر ملی دارای تجربه ای ۱۰ ساله در زمینه ارائه خدمات و مشاوره مستند سازی و توسعه فناوری می باشد. این موسسه تاکنون ۳۷۰ مقاله در مجلات معتبر  بین المللی منتشر نموده و به عنوان نخستین سازمان پژوهشهای بالینی ایرانی (تحقیق و توسعه دارویی) به ثبت سازمان غذا و دارو رسیده است و عضو پارک فناوری پردیس نیز می باشد. این موسسه خدمات متنوعی در زمینه کارآفرینی دانش بنیان ارائه می نماید.
موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان در راستای ایفای رسالت جدید خود آمادگی دارد به عنوان عضو کریدور خدمات فناوری نانو از شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه در زمینه های مستند سازی و اخذ مجوزها، ارائه مشاوره و حمایت نماید. این خدمات برای شرکت های تحت پوشش مشتمل بر تسهیلات ویژه ای خواهد بود.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها