Skip to content

خبر فرزان: فاز های ۲ و۳ توسعه نرم افزار آموزش و سنجش الکترونیک فراسا مورد بهره برداری قرار گرفت

فاز های ۲ و ۳ توسعه نرم افزار آموزش و سنجش الکترونیک فراسا بارگذاری و مورد بهره برداری قرار گرفت. با بهره برداری از دستاوردهای حاصل از این دو فاز، سامانه آموزش الکترونیک فراسا در ردیف نخست بهترین سامانه های آموزش الکترونیک موجود  قرار می گیرد.

در برنامه ریزی های فازهای ۲و ۳ توسعه نرم افزار فراسا ، قابلیت های جدیدی همچون امکان گزارش گیری کامل به صورت ایستا و پویا، امکان دریافت و ارسال پیامک، سیستمهای پیشرفته ارزشیابی فراگیران و همچنین امکان نوآورانه بارگذاری مطالب به صورت خودکار پیش بینی شده بوده که به حمد الهی با  تلاش های بی وقفه بخشهای فناوری اطلاعات و آموزش الکترونیک موسسه توسعه دانش، پژوهش و فن آوری فرزان به بهره برداری رسید.
از دیگر امکانات جدید سامانه فراسا که اخیرا راه اندازی شده است، می توان به زیرساخت برگزاری کلاس مجازی اشاره کرد. با این قابلیت استاد و کاربر می توانند در فضای مجازی ضمن ارتباط صوتی،  با یکدیگر تبادل نظر نموده و همچنین فایل های مورد نظر خود را به اشتراک بگذارند.
شایان ذکر است از این پس کلیه کاربران ثبت شده فراسا امکان دسترسی به امکانات نرم افزاری جدید این سامانه را  از هر نقطه و در هر زمان بدون پرداخت هرگونه وجه اضافه  دارا خواهند بود..
سامانه فراسا هم اکنون بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی آنلاین را در بر می گیرد و از امکانات چند رسانه ای و ساختاری به روز برخوردار است.
موسسه فرزان به عنوان یک تولیدکننده ملی در عرصه فناوری اطلاعات فعال است و بزودی نرم افزارهای جدید دیگری را در حوزه های پژوهش و فناوری عرضه خواهد کرد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها