Skip to content

خبر فرزان: عضویت موسسه فرزان در مرکز خدمات تخصصی پارک فناوری پردیس

موسسه فرزان به عضویت مرکز خدمات تخصصی پارک فناوری پردیس درآمد و از این پس علاوه بر خدمات پژوهشی، خدمات تخصصی فناوری را در زنجیره ایده تا بازار جهت تجاری سازی محصولات دانش بنیان، به دانشمندان و پژوهشگران و شرکتهای دانش بنیان کشورمان ارائه می نماید.

مرکز خدمات تخصصی پارک فناوری پردیس برای پشتیبانی از شرکتهای دانش بنیان تاسیس شده است. از آنجا که سرمایه گذاری در شرکتهای دانش بنیان مستلزم ریسک بالا و دوره های بازگشت طولانی است حمایت از این شرکتها برای موفقیت آنها ضروری می باشد بویژه آنکه این شرکتها نقشی تعیین کننده در افق چشم انداز ۲۰ ساله کشور به سوی اقتصادی دانش بنیان بر عهده دارند.

پارک فناوری پردیس به عنوان “بهشت فناوری منطقه”، با مسئولیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ترکیب هیات امنای چهارده نفره از وزارتخانه‌ها، مراکز و افراد علمی و دانشگاهی به ریاست معاون اول رئیس جمهور، در ۲۰ کیلومتری شمال‌شرق تهران واقع شده است.
عضویت در پارک پردیس نیازمند دارا بودن تیم تحصیل‌کرده و تحقیقاتی مناسب (معادل ۷۰% کل پرسنل موسسه با حداقل مدرک کارشناسی) و همچنین فعالیتهای تحقیق و توسعه، فعالیت در زمینه توسعه مرزهای دانش، تجاری‌سازی نتایج تحقیقات، تدوین دانش فنی و ارائه خدمات پژوهشی و آموزشی با ارزش افزوده بالا می باشد.
گفتنی است پارک فناوری پردیس در مقایسه با سایر پارک‌ها و قطب‌های تحقیقاتی – پژوهشی منطقه دارای مزیت‌های نسبی و قانونی بیشتری است و از معتبرترین مراکز فناوری و تجاری سازی در کشور محسوب می شود و دارای ظرفیتهای چشمگیری برای تبدیل به کانون فناوری منطقه می باشد.

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان آماده است تا در راستای اهداف این مرکز، خدمات خود را در حوزه های مختلف توسعه فناوری و زنجیره ایده تا بازار به شرکتهای دانش بنیان ارائه نماید. همچنین دانشمندان و پژوهشگران کشورمان برای تبدیل ایده های ارزشمند خود به محصول و تجاری سازی آن می تونند با این موسسه تماس حاصل فرمایند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها