Skip to content

استعدادهای درخشان: برگزاری همایش ملی نخبگان با حضور هزار نخبه

معاون پژوهش و برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان گفت: یک هزار نخبه و استعداد برتر ۱۱ تا ۱۳ مهرماه گردهم می‌آیند.

دکتر آریا الستی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی بنیاد ملی نخبگان و دبیر ششمین همایش ملی نخبگان جوان گفت: همایش نخبگان امسال ۱۱ و ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود و در روز ۱۳ مهرماه نخبگان از مراکز مختلف علمی بازدید خواهند کرد.
دبیر ششمین همایش ملی نخبگان جوان توضیح داد: در این همایش با محوریت «سربلندی ایران اسلامی با مدیریت نخبگان» پنج نشست موازی با ارائه مقاله با موضوعات مختلف در حوزه نخبگان برگزار می‌شود.
وی برنامه دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را از برنامه‌های ویژه همایش معرفی کرد و ادامه داد: نخبگان طبق روال گذشته در همایش‌های ملی نخبگان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت و نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف ارائه خواهند کرد.
معاون پژوهش و برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان افزود: در روز پایانی همایش نخبگان و استعدادهای برتر از مراکز علمی، صنعتی و فرهنگی بازدید خواهند داشت.
همچنین دبیر ششمین همایش ملی نخبگان جوان گفت: در تلاش هستیم در طول مدت برگزاری ششمین همایش ملی نخبگان، زمینه ارتباط بیشتر نخبگان با مسئولان کشور بیش از گذشته فراهم شود.
ثبت‌نام در ششمین همایش ملی نخبگان جوان تا تاریخ ۲۸ شهریورماه ادامه داشت و این همایش ۱۱ تا ۱۳ مهرماه در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی میزبان برگزیدگان علمی، پژوهشی و آموزشی تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان خواهد بود.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها