Skip to content

فراسا: راه اندازی سامانه آموزش الکترونیک فراسای پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد

استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،  نیز از این پس می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی از دوره های آموزشی آنلاین سامانه فراسای پژوهش – تربیت پژوهشگر بصورت آنلاین- استفاده نمایند.
هم اکنون ۵۶ دوره آموزشی در سامانه فراسای پژوهش موجود است و دانش و مهارتهای پژوهشگری را به علاقمندان عرضه می دارد. این دوره ها در ۶ حوزه کلی شامل مهارتهای جستجو، روش تحقیق، نگارش علمی، آمار زیستی، اخلاق پژوهش، پژوهشهای بالینی و مهارتهای پایه می باشد.
دوره ها، دارای طراحی آموزشی (Instructional Design)   مناسبی است به نحویکه تمامی آنها دارای اهداف آموزشی، واژگان کلیدی، انجمن، منابع بیشتر برای مطالعه، تکلیف و… است.
شرکت کنندگان در صورت موفقیت در آزمون نهایی بصورت آنلاین، گواهی پایان دوره را دریافت خواهند کرد. کارکنان دانشگاه می توانند با شرکت در تعدادی از دوره ها از امتیاز آموزش کارکنان مطابق قانون مدیریت خدمات کشوری بهره مند شوند. به این منظور و پیش از شرکت در دوره ها تماس با موسسه ضروری است.
امکان کاربری دوره ها بصورت شنیداری (Audio) و با متن گویا و استفاده از پویا نمایی و فلشهای آموزشی، ضمن ایجاد تنوع، عمق یادگیری را ارتقا بخشیده است. برگزاری ساده‌تر، هزینه کمتر، تعداد شرکت کنندگان نامحدود، امکان شرکت افراد در نقاط دوردست و امکان برگزاری آزمون بصورت آنلاین از مزایای این سامانه است.
موسسه فرزان آماده همکاری با دانشگاه ها، موسسات آموزشی و مراکز تحقیقاتی جهت ارائه بسته های آنلاین آموزشی و نیز طراحی و برگزاری دوره های آموزشی جدید است و از پیشنهادها و طرح های همکاری نوین استقبال می نماید.
علاقمندان می توانند جهت آشنایی بیشتر با این سامانه و ثبت نام در آن به آدرس اینترنتی www.farasa.net مراجعه نمایند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها