Skip to content

فراسا: راه اندازی سامانه آموزش وسنجش الکترونیک فراسا برای بیمارستان خاتم الانبیاء (ص)

بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) به عنوان یکی از معتبرترین بیمارستانهای کشور، سامانه فراسا را جهت استفاده کارکنان خود تهیه نمود. دوره های ویژه این بیمارستان مشتمل بر ۱۲۰ دوره فراسای ضمن خدمت و فراسای پژوهش ویژه رشته های پزشکی و همچنین فراسای پژوهش ویژه رشته های فنی و مهندسی است.
کارکنان، پرستاران و پزشکان بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) از این پس می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی به مجموعه ۱۲۰ دوره آموزشی دسترسی داشته باشند.
دوره ها،  دارای طراحی آموزشی (Instructional Design)    مناسبی است به نحویکه تمامی آنها دارای اهداف آموزشی، واژگان کلیدی، انجمن، منابع بیشتر برای مطالعه، تکلیف و… است. شرکت کنندگان در صورت موفقیت در آزمون نهایی بصورت آنلاین، گواهی پایان دوره را دریافت خواهند کرد.
امکان کاربری دوره ها بصورت شنیداری (Audio) و با متن گویا و استفاده از پویا نمایی و فلشهای آموزشی، ضمن ایجاد تنوع، عمق یادگیری را ارتقا بخشیده است. برگزاری ساده‌تر، هزینه کمتر، تعداد شرکت کنندگان نامحدود، امکان شرکت افراد در نقاط دوردست و امکان برگزاری آزمون بصورت آنلاین از مزایای این سامانه است.
موسسه فرزان آماده همکاری با دانشگاه ها، موسسات آموزشی و مراکز تحقیقاتی جهت ارائه بسته های آنلاین آموزشی و نیز طراحی و برگزاری دوره های آموزشی جدید است و از پیشنهادها و طرح های همکاری نوین استقبال می نماید.
علاقمندان می توانند جهت آشنایی بیشتر با این سامانه و ثبت نام در آن به آدرس اینترنتی www.farasa.net مراجعه نمایند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها