Skip to content

خبر فرزان:انتخاب موسسه فرزان به عنوان کارآفربن برتر و دریافت تندیس پرتو زرین کارآفرینیEMIC Tech 2012

موسسه توسعه دانش پژوهش وفناوری فرزان در نخستین همایش ملی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (EMIC Tech 2012) ، به عنوان شرکت برتر کارآفرین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات انتخاب شد. در این همایش دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل موسسه، تندیس پرتو زرین کارآفرینی را دریافت کرد.
در نخستین همایش ملی کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران ،موسسه فرزان در بخش پارکهای فناوری و مراکز رشد موفق به دریافت عنوان شرکت برتر کارآفرین گردید و تندیس پرتو زرین کارآفرینی (Golden Beam Award) را به خود اختصاص داد و دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل موسسه فرزان به نمایندگی از این موسسه مورد تقدیر قرار گرفت.
نخستین همایش ملی کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با هدف بررسی راهکارهای تولید محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در ۱۶ و ۱۷ آبان ماه در هتل استقلال تهران برگزار شد و طی دو روز همایش علاوه بر سخنرانی صاحبنظران، نمایشگاهی نیز در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات برپا بود.
این همایش، نخستین همایش ملی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (EMIC Tech 2012) با هدف بررسی راهکارهای تولید محصول و خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارایه راه حل هایی برای ارتقای روحیه کارآفرینی و ارزش آفرینی در این حوزه است.
در نخستین همایش ملی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، علاوه بر موسسه فرزان، از دیگر چهره ها، شرکتها و سازمانهای برتر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخشهای چهره کارآفرین سال، چهره کارآفرین زن سال، مدیر کارآفرین، چهره کارآفرین جوان، شرکت برتر کارآفرین، صادر کننده برتر کارآفرین، کارآفرین برتر سازمانی، پایگاه اینترنتی کارآفرین، پژوهشگر برتر کارآفرینی، بانک برتر کارآفرین، طرح برتر کارآفرینی، کارآفرین برتر حوزه فناوری اطلاعات، کارآفرین برتر حوزه بانکداری الکترونیک و رسانه برتر حامی کارآفرینی تقدیر شد.
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، موسسه دیده بان آی تی، سازمان فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، پارک علم و فناوری دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و پژوهشکده میکروالکترونیک ایران و بانک ملت در برپایی این همایش مشارکت داشتند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها