Skip to content

کانونهای دانش و صنعت: طرح های برتر کانون های دانش و صنعت معرفی شدند.

پنج طرح برتر برای دریافت ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات، همزمان با برگزاری سومین اجلاس سراسری کانون های دانش و صنعت معرفی شدند.
این طرح ها که از سوی کانون های هماهنگی دانش و صنعت ارایه شد طرح های گل و گیاهان زینتی، گلاب و گل محمدی، آبزی پروری، پایش وضعیت و کنترل کیفی و کانون شیشه را در بر می گیرد.
تکمیل پایانه گل و گیاه استان مرکزی از سوی کانون دانش و صنعت گل و گیاهان زینتی، تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه های تحقیق و توسعه کنترل کیفی محصولات گل محمدی از سوی کانون گلاب و گل محمدی، پرورش ماهی تیلاپیا با استفاده از فناوری سیستم گلخانه ای از سوی کانون آبزی پروری، طراحی، ساخت و تست سخت افزار و نرم افزار پایش ارتعاشات از راه دور، کانون پایش وضعیت و کنترل کیفی، لجینگ کانی های غیرفلزی ˈفیلیسˈ و ˈفلدس پاتˈ کانون شیشه حائز دریافت تسهیلات از سوی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری شدند.
براساس این گزارش، طرح های یاد شده تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی به این طرح ها از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اختصاص می یابد. کانون ها نیز از این تسهیلات در جهت توسعه تجاری سازی محصول و تکمیل زنجیره ارزش، استفاده از دانش جدید در جهت افزایش بهره وری، توسعه فناوری و تامین کالاهای تحریم شده استفاده کنند.
سومین اجلاس سراسری کانون های هماهنگی دانش و صنعت ۱۹ دیماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها