Skip to content

اخبار دانشگاهی: حجم قرار دادهای دانشگاه علم و صنعت به ۵۷ میلیارد ریال رسید.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت گفت: حجم قراردادهای منعقدشده بین بخش صنعت و دانشگاه علم و صنعت در سال ۹۰ به ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رسید.
دکتر محمد علی بازیار افزود: بسیاری از قراردادهای این دانشگاه در سال ۹۰ و ۹۱ دارای رشد روز افزون بود که این رشد مدیون پروژه های کلان در حوزه فناوری و دفاعی است.
وی خاطر نشان کرد: این دانشگاه به عنوان دانشگاه محوری در چهار پروژه کلان ملی از جمله تولید خودروی ملی کلاس بی، تولید پروتز عصبی حرکتی زیرجلدی برای ارزیابی حرکت ، طرح پایش کیفی حفاظت و مدیریت آلاینده آب و خاک و سامانه حمل و نقل ریلی تندرو است.
دکتر بازیار اضافه کرد: دانشگاه علم و صنعت در سه طرح کلان ملی فناوری به عنوان دانشگاه همکار شناخته شده است که از آن جمله می توان به طرح توسعه فناوری کلیدی ساخت هواپیماهای ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر، طرح معماری  و راه اندازی مرکز ملی دفاع سایبری اشاره کرد.
معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت خاطر نشان کرد: در سال ۲۰۱۲، تعداد مقالات دانشگاه علم و صنعت به ۸۳۰ مقاله رسیده است که سرانه مقالات علمی اعضای هیات علمی ۲ و ۲۴ صدم است.
وی گفت: امروز دانشگاه ها در حوزه فناوری به نقطه ای دست یافته اند و دانشگاه علم و صنعت از مرزهای دانش عبور کرده و از نظر تولید علم و فناوری در لبه فناوری دنیا قرار دارد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها