Skip to content

مدیریت دانش: سازمان های دانشی برتر کشور معرفی شدند.

بانک پاسارگاد، شرکت لعاب ایران، مجتمع فولاد مبارکه اصفهان به عنوان سازمان های دانشی برتر در کشور معرفی و به مرحله آسیایی سازمان های دانشی برتر (Make) راه یافتند.

ارزیابی جهانی MAKE به عنوان معتبرترین ارزیابی بین‌المللی در حوزه مدیریت دانش، نوآوری و سرمایه فکری با ۱۵ سال سابقه برگزاری در سه سطح ملی، قاره‌ای و جهانی برگزار می‌شود.
هر ساله هزاران سازمان از بیش از ۱۰۰ کشور جهان به طور مستمر در ارزیابی جهانی MAKE شرکت می‌کنند و مجموعه فعالیتهای خود را در حوزه‌ی مدیریت دانش محور بر اساس ۱۵۰ شاخص ارزیابی می سنجند. این سازمان‌ها همچنین از گزارش‌های تحلیلی جامع و نیز تجربیات سازمان‌های برتر دنیا در این ارزیابی بهره‌مند می‌شوند.
جایزه جهانی MAKE در ایران از سوی دانشگاه صنعتی شریف و زیر نظر مستقیم بنیاد جهانی MAKE اهداء می‌شود. دفتر ارزیابی سازمان دانشجوی برتر نیز در این دانشگاه مستقر است.
مهدی شفیعی زاده، دبیر برگزاری جایزه سازمان های دانشی برتر در این کنفرانس اظهار داشت: در سال جاری ۴۲ شرکت و موسسه برای این جشنواره شرکت کرده بودند که نسبت به سال گذشته رشد ۶۲ درصدی را شاهد بوده ایم.
وی افزود: اهدای این جایزه از سال ۱۹۹۸ در جهان آغاز شده است که در سال جاری بیش از ۲ هزار شرکت در این مسابقات شرکت می کنند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها