Skip to content

خبر فرزان: انتشار بیش از ۴۵۰ مقاله در مجلات معتبر بین المللی تا ضریب تاثیر ۲۴ توسط موسسه فرزان

آمار مقالات منتشر شده توسط موسسه فرزان در مجلات معتبر بین المللی از مرز ۴۵۰ مقاله گذشت.
موسسه فرزان به عنوان پایه گذار نخستین مرکز تخصصی نگارش علمی در ایران، با بهره گیری از پژوهشگران مجرب در قالب گروه نگارش علمی، تاکنون موفق به انتشار بیش از ۴۵۰ مقاله در مجلات نمایه شده بین المللی با ضریب تاثیر (IF) حداکثر ۲۴ گردیده است.
اعضای گروه نگارش علمی، مجموعه ای از پژوهشگران جوان و متبحر در حوزه های مختلف نگارش علمی هستند که با تسلط به زبان انگلیسی به نگارش و ویرایش مقالات علمی می پردازند. از فعالیتهای این گروه می توان به برگزاری جلسات نقد مقاله، برگزاری کنفرانس های آموزشی، انتشار کتاب نگارش علمی و برگزاری کارگاه های نگارش علمی اشاره کرد. موسسه فرزان به منظور پشتیبانی از پژوهشگران جهت انتشار نتایج پژوهش های خود و ارتقای جایگاه پژوهشگران ایرانی در عرصه های بین المللی و داخلی خدمات خود را در ۴ گروه ارائه می نماید:
•    تبدیل پایان نامه ها و گزارش های تحقیقاتی به مقالات پژوهشی جهت چاپ در مجلات معتبر بین المللی
•    ترجمه و ویرایش مقالات فارسی توسط متخصصان مسلط به زبان انگلیسی جهت چاپ در مجلات معتبر بین المللی
•    انتخاب مجله و ارسال مقاله برای مجله هدف به صورت الکترونیک و پستی با توجه به IF  و ۱۰ معیار مهم دیگر و پیگیری آن تا مرحله چاپ
•    نگارش گزارش مورد (Case Report)، مرور سیستماتیک (Systematic Review)، نامه به سردبیر(Letter to Editor)  و مقالات کوتاه (Brief Report) و پیگیری چاپ آن ها
در موسسه فرزان مقالات پس از تنظیم نهایی و قبل از ارسال برای مجلات یکبار دیگر از نظر نگارش متن و زبان انگلیسی، ساختار مقاله، به روز بودن موضوع، وجود duplication و plagiarism، روش کار و روشهای آماری مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرند. لازم به ذکر است که برای رعایت اصول اخلاق در انتشار مقالات، هر مقاله در هر زمان فقط برای یک مجله ارسال می شود و تا مشخص شدن نتیجه داوری، مقاله برای مجله دیگر ارسال نمی شود. بدین صورت ارسال همزمان به چند مجله صورت نمی گیرد.
موسسه فرزان تا کنون با انعقاد چند هزار قراداد مشاوره و خدمات پژوهشی با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و همچنین اعضای هیات علمی و پژوهشگران چند هزار صفحه محتوای تخصصی پزشکی در مجلات بین المللی منتشر نموده است و در این زمینه در سطح کشور پیشرو می باشد. این مرکز آماده ارائه خدمات تخصصی پژوهشی به علاقمندان است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها