Skip to content

همکاریهای پژوهشی بین المللی: گسترش همکاری های علمی و پژوهشی دانشگاه های خوارزمی و تورکو فنلاند

زمینه های گسترش همکاری های علمی و پژوهشی دو دانشگاه خوارزمی و تورکو فنلاند در زمینه های تبادل استاد، دانشجو، طراحی پروژه ها و پایان نامه های مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زمینه های همکاری علمی و پژوهشی مشترک این دانشگاه و مطالعات مقدماتی برای همکاری های علمی بیشتر با دانشگاه تورکو کشور فنلاند با حضور پروفسور کریستر زوندبلاد از اعضای هیات علمی برجسته این دانشگاه بررسی شد.

درنشستی که با حضور دکتر محمد علی سبحان الهی سرپرست دانشگاه خوارزمی و پروفسور زوند بلاد برگزار شد، زمینه های همکاری علمی، آموزشی، تحقیقاتی، تعریف پایان نامه های مشترک، تبادل استاد و دانشجو بین دانشگاه خوارزمی و دانشگاه تورکو مورد بحث و برسی قرار گرفت و مقرر شد مذاکرات نهایی و عقد تفاهم نامه همکاری پاییز سال ۹۳ در دانشگاه خوارزمی صورت گیرد.

پروفسور زوندبلاد به دعوت خلیل رضایی عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی و دبیر علمی اولین کنگره بین المللی زمین شناسی کشاورزی برای سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی در این همایش به کشور ایران سفر کرده است.

زوند بلاد در این سفر به دعوت دانشکده علوم زمین دانشگاه خوارزمی در کارگاه آموزشی با موضوع تحولات پوسته و متالوژی در شمال اروپا و مقایسه با وضعیت ایران حضور یافت و برگزاری این کارگاه را عهده دار شد.

کریستر زوند بلاد در حوزه اکتشاف معادن تحقیقات گسترده ای را در حوزه اسکاندیناوی داشته است و در کشورهای سوئد، فنلاند، روسیه و نروژ به تدریس و تحقیق می پردازد

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها