Skip to content

بودجه پژوهش: پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد ریال حمایت‌ تشویقی به محققان نانو

ستاد توسعه فناوری نانو در بهمن ماه امسال مبلغ ۱۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به یک هزار و ۲۰۲ محقق پرداخت کرده است.

همچنین ستاد توسعه فناوری نانو از ابتدای سال ۱۳۹۲ بیش از ۱۱۷ میلیارد ریال حمایت تشویقی را به بیش از ۱۳ هزار محقق پرداخت نموده است.

به نوشته سایت نانو، این حمایت‌ها مربوط به افرادی است که درخواست حمایت تشویقی آنها تا آخر آذر ماه ۱۳۹۲ در ستاد فناوری نانو داوری و تایید شده و مشکلی برای پرداخت (مانند اشکال در شماره حساب، شرکت نکردن در کنگره‌های مورد تأیید ستاد و ارائه مقاله) نداشته‌اند.

همچنین مرحله دوم حمایت تشویقی پایان‌نامه افرادی که در شانزدهمین‎ ‎سمینار شیمی‎ ‎فیزیک شرکت کرده‌اند نیز پرداخت شده‌ است.

فرآیند مربوط به پرداخت حمایت تشویقی موارد تایید شده در دی ماه ۱۳۹۲ و همچنین افرادی که در همایش‌ها و دوره‌های «چهاردهمین همایش دانش‌آموختگان نانو»، «نهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران» و «شرکت کنندگان در سومین و چهارمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو» شرکت کرده‌اند، در حال انجام بوده و در صورت پرداخت اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با هدف ایجاد تعامل بین محققان فناوری‌ نانو، تمامی فارغ‌التحصیلان برای دریافت بخش دوم حمایت تشویقی ملزم به شرکت در یکی از همایش‌های مورد تأیید ستاد هستند. این همایش‌ها توسط انجمن‌های علمی و با حمایت ستاد برگزار می‌شوند که دانشجویان علاوه بر ارائه مقاله در همایش ضروری است در کارگاه‌های برگزار شده توسط ستاد نیز شرکت کنند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها