Skip to content

بودجه پژوهش: پرداخت بیش از ۹ میلیارد ریال حمایت تشویقی به بیش از هزار محقق نانو

دبیر کارگروه ترویج ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گفت: این ستاد روز ۲۹ آبان مبلغ ۹ میلیارد و ۷۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال به یکهزار و ۹ محقق نانو پرداخت کرده است.

مهندس امیر قربانعلی در گفت و گو با خبرنگاران  گفت: این حمایت ها مربوط به افرادی است که درخواست آنها تا آخر شهریور ۱۳۹۲ در ستاد فناوری نانو داوری و تایید شده و مشکلی برای پرداخت نداشته اند.

وی افزود: همچنین فرآیند پرداخت حمایت تشویقی موارد تایید شده در مهر ۱۳۹۲ در حال انجام است و در صورت پرداخت اطلاع رسانی خواهد شد.

مهندس قربانعلی خاطر نشان کرد: بر اساس این حمایت های تشویقی به تعداد ۱۸۱ پایان نامه کارشناسی ارشد (دانشجو) مبلغ یک میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال، به تعداد ۲۷۶ پایان نامه کارشناسی ارشد (استاد راهنما) مبلغ ۸۵۲ میلیون ریال، به تعداد ۵۷ پایان نامه دکتری(دانشجو) مبلغ یک میلیارد و ۲۶ میلیون ریال و به تعداد ۵۴ پایان نامه دکتری(استاد راهنما) مبلغ ۴۸۶ میلیون ریال تعلق گرفت.

دبیر کارگروه ترویج ستاد ویژه توسعه فناوری نانو افزود: همچنین به تعداد ۳۸۲ مقاله ISI مبلغ پنج میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال، به ۴۹ مقاله علمی پژوهشی مبلغ ۲۵۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال ، به تعداد دو ارائه مقاله در کنگره خارجی مبلغ نه میلیون ریال، به تعداد هفت جلد چاپ کتاب مبلغ ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و به یک سفر استاد مبلغ ۱۵ میلیون ریال تعلق گرفت.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها