Skip to content

انتصاب پژوهشی: دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی منصوب شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در حکمی دکتر منوچهر منطقی را به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی منصوب کرد.

ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی در زمره سه ستادتوسعه فناوری است که در دولت یازدهم راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، دکتر سورنا ستاری معاون علمی وفناوری رییس جمهوری در این مورد گفت : این ستاد به منظور توسعه جدی صنعت هوایی کشور در کنار ستاد توسعه هوا فضا ایجاد شده است.

در حکم معاون علمی و فناوری رییس جمهوری خطاب به منطقی آمده است : با عنایت به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و با توجه به ضرورت ساماندهی، توسعه و ارتقای پژوهش ها و فناوری های راهبردی کشور در حوزه صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی و فراهم آوردن بستری مناسب برای توسعه دستاوردهای فناورانه در تکمیل چرخه ایده تا ثروت جناب عالی را به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی منصوب می کنم.

براساس این حکم، هماهنگی معاونت علمی و فناوری و همکاری اعضای حقیقی و حقوقی این ستاد با این معاونت در کنار اتخاذ رویکرد ملی و فرا دستگاهی و توجه به مزیت های مقتضیات بومی، بهره مندی از دستاوردهای مفید ملی و بین المللی نسبت به تدوین راهبردها، اولویت ها، راهکارها، هماهنگی برنامه ها، طرح های توسعه ای و هم افزایی فعالیت های مرتبط با حوزه هوایی و هوانوردی و نظارت از جمله اقداماتی است که باید توسط رییس ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی انجام شود.

دکتر منطقی تا قبل از این عهده دار مسئولیت هایی همچون مدیرعاملی ایران خودرو و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح بوده است .

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها