Skip to content

پارکهای فناوری: فازدوم پارک فناوری پردیس در حوزه سلامت ایجاد می شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: براساس تفاهم نامه امضا شده میان این معاونت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فاز دوم پارک فناوری پردیس برای فعالیت شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت ایجاد می شود.

دکتر سورنا ستاری در نخستین نشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت اظهار داشت: قرار است فاز دوم پردیس سلامت وزارت بهداشت در وسعتی بالع بر ۱۰ هکتار زمین ایجاد شود و شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت در این پارک فعالیت می کنند.

وی افزود: همچنین نخستین جلسه بررسی قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان عصر امروز در پارک فناوری پردیس برگزار می شود. شرکت های دانش بنیانی که برای رفع مشکلاتشان ثبت نام کرده اند و در نوبت قرار دارند در دو هفته آینده مشکلاتشان رفع می شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری یادآور شد : جلسه صندوق نوآوری و شکوفایی که قرار بود هفته پیش تشکیل شود ، به دلیل عدم حضور رییس جمهوری تشکیل نشد و برگزاری این جلسه به هفته آینده موکول شده است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت اول معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعال سازی آیین نامه شرکت های دانش بنیان است . این معاونت تلاش دارد هرچه زودتر این آیین نامه را فعال کند البته مشکلات زیادی از جمله بحث مالیات بر سر راه داریم که این مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مورد حمایت از تجهیزات آزمایشگاهی گفت: در حال حاضر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ۵۰ درصد تجهیزات آزمایشگاهی که از سوی دانشگاه های کشور ساخته می شود،حمایت می کند.نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

نخستین نشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و وزیر بهداشت و جمعی از نمایندگان شرکت های دانش بنیان در پارک فناوری پردیس برگزار شد .

 

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها