Skip to content

تامین مالی فناوری: مجمع خیرین فناوری ساز در تهران ایجاد می شود.

سرپرست مرکز تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ایجاد مجمع خیرین فناوری ساز در تهران خبر داد و گفت: این مجمع در آینده شعباتی را در سراسر کشور خواهد داشت .

مهندس محمد جواد قاسمی افزود: اساسنامه ایجاد مجمع خیرین فناوری ساز روز گذشته در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی علم تا عمل تدوین شد و قرار است این مجمع در محل پارک فناوری پردیس ایجاد شود .

وی خاطرنشان کرد که این اساسنامه در آینده نزدیک توسط کمیته چهارنفره متشکل از دو رییس پارک فناوری و دو خیر فناوری ساز بررسی و سپس تصویب می شود .

سرپرست مرکز تجاری سازی فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه این مجمع سرمایه گذاری به منظور تجاری سازی فناوری است و از این رو با ایجاد این مجمع سازوکاری برای حمایت خیرین از تجاری سازی فناوری ایجاد می شود.

وی افزود : درحال حاضر اعتبارات دولتی برای تجاری سازی کالاهای دانش بنیان محدود است بنابراین با سرمایه خیران و حمایت معاونت علمی می توان در زمینه تجاری سازی کالاهای دانش بنیان اقدام کرد.

چهارمین نمایشگاه و جشنواره ملی علم تا عمل با ارایه بیش از۱۰۰۰ محصول فناورانه از ۱۱ آبان ماه در مصلای تهران آغاز شده است. این نمایشگاه تا ۱۴ آبان ماه ادامه دارد.

مجمع خیرین فناوری ساز در یکی از غرفه های این نمایشگاه مشاوره های لازم را برای تجاری سازی محصولات فناورانه به نمایندگان شرکت های دانش بنیان و مخترعان ارایه می دهد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها