Skip to content

پارک های علم و فناوری: دو پارک فناوری تاسیس می شود.

معاون پ‍ژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت پارک های فناوری، دانشگاه آزاد در تهران اقدام به احداث دو پارک خواهد کرد.

دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی افزود: راه اندازی پارک فناوری در شرق و غرب تهران به وسیله دانشگاه آزاد یکی از برنامه های ما است ، این پارک ها در پردیس تهران و گرمدره (نرسیده به بومهن) احداث خواهد شد.

وی در باره برنامه های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد برای بهبود وضعیت مقالات این دانشگاه توضیح داد : سعی کردیم برای بهبود شرایط در این زمینه تشویق هایی را در نظر بگیریم تا دانشحویان به دنبال چاپ مقالات خود در ‍ژورنال های معتبر باشند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد گفت: یکی دیگر از کارهای ما همسان سازی حق الزحمه اعضای هیات علمی در پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری با دانشگاه های دولتی بود. مقرر شد بخش دوم آن زمانی پرداخت شود که مقالات در ‍ژورنال های بین المللی چاپ شود.

وی تصریح کرد: همچنین اعتبار پ‍ژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد نیز افزایش خوبی پیدا کرده است و ما هم با توجه به تغییرات به وجود آمده انتظار تحرک بیشتری داریم.

وی افزود: پیش از حضور حمید میرزاده در دانشگاه آزاد شیب رشد مقالات دانشگاه به منفی رسیده بود و این موضوع اصلا برای بزرگترین دانشگاه حضور دنیا پسندیده نبود.

دکتر فراهانی افزود: با توجه به برنامه هایی که برای بهبود شرایط علمی دانشگاه داریم امیدوار هستیم خیلی سریع به جایگاه مد نظر برسیم.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها