Skip to content

همکاری های پژوهشی بین المللی: تفاهم نامه دانشگاه آزاد جلفا با کانازاوای ژاپن

تفاهم نامه همکاری به منظور گسترش فعالیت های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا با دانشگاه کانازاوای ژاپن منعقد شد.

در این تفاهم نامه که به امضای عیسی برقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا و پرفسور ماسا کاتسو می اجیما از دانشگاه کانازاوای ژاپن رسید، بر همکاری های مشترک در قالب فعالیت های علمی و فرهنگی، تحقیقاتی و تبادل دانشجویان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی و همچنین برگزاری همایش های علمی و تبادل نشریات و مطالب علمی تاکید شده است.

رییس واحد بین المللی جلفا انعقاد این تفاهمنامه را نقطه شروع همکاریهای مشترک واحد بین المللی جلفا با این دانشگاه اعلام کرد و گفت: مدت این تفاهم نامه سه سال است که در این مدت تلاش خواهد شد نسبت به انجام مشترک طرح های علمی و پژوهشی اقدام شود.

عیسی برقی خاطرنشان کرد: گسترش ارتباط با مراکز علمی و تحقیقاتی خارجی و داخلی نقش موثری در هم افزایی و ارتقای علمی دارد و دانشگاه در تلاش است در این مسیر گام بردارد.

پروفسور ماسا کاتسو می اجیما نیز در این جلسه بر انجام طرح های تحقیقاتی و پژوهشی مشترک با واحد بین المللی جلفا تاکید کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا از سال ۱۳۸۴ فعالیت آموزشی خود را در منطقه آزاد ارس آغاز کرده است و بیش از سه هزار و ۴۰۰ دانشجو در ۵۵ رشته کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به تحصیل علم و دانش مشغول هستند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها