Skip to content

شرکت های دانش بنیان: پنج محصول دانش بنیان در اصفهان رونمایی شد.

پنج محصول دانش بنیان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رونمایی شد.

این پنج محصول از سوی شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طراحی و تولید شده اند.

*سیستم وکیوم تراپی زخم* محصول شرکت فناور پویا با ارزش دانش فنی ۱۸ میلیارد ریال و میزان فروش هفت میلیارد ریال یکی از این محصولات است که می تواند با نهایت دقت، فشار منفی مورد نیاز را توسط پمپ و درمکان زخم فراهم کند؛ این سامانه هوشمند و دارای نمایش دیجیتال و علائم هشدار است.

*فناوری کمپوست تهیه شده به روش نانو بیورآکتور بایوجمی* از شرکت نانو واحد صنعت پرشیا با میزان فروش ۲۸ میلیارد ریال و ارزش دانش فنی ۱۸۰ میلیارد ریال و سامانه حفاظت از اطلاعات سرورهای حیاتی (کیهان سری چهار) از شرکت پیام پرواز با میزان فروش ۱۰۰ میلیارد ریال و دانش فنی ۵۰ میلیارد ریال از دیگر محصولاتی است که رونمایی شد.

همچنین در این آیین با حضور معاون اول رییس جمهوری از دو محصول دانش بنیان دیگر رونمایی شد که شامل (دانه های رنگی مورد استفاده در مواد شوینده) با میزان فروش چهار میلیارد ریال و ارزش دانش فنی ۲۰ میلیارد ریال است.

*فناوری عملگر خطی* از شرکت احیا صنعت سپاهان با کاربرد در صنایع مختلف از جمله مهندسی پزشکی، ساختمان و تجهیزات ورزشی با میزان فروش پنج میلیارد ریال و ارزش دانش فنی ۱۵ میلیارد ریال از دیگر محصولات دانش بنیان در شهک علمی و تحقیقاتی اصفهان است که معاون اول رییس جمهوری از آن رونمایی کرد.

بیش از ۳۵۰ شرکت دانش بنیان در زمینه های مختلف از جمله نانوفناوری، مهندسی پزشکی، فناوری اطلاعات، کشاورزی و مواد در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعال هستند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها