Skip to content

تداوم سیر صعودی فراسا: کاربران در مرز ۴۰ هزار نفر

تعداد کاربران سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا، در مرز ۴۰۰۰۰ کاربر قرار گرفته است. هر کاربر در یک یا چند دوره آموزشی شرکت نموده است. تعداد فراگیران و کاربران در طی ۵ سال اخیر با سیری صعودی، مرتب در حال افزایش است.
همچنین با تایید صلاحیت موسسه از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای برگزاری دوره آموزشی و آزمون پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی که دارای مصوبه هیات وزیران نیز می باشد، تا کنون بیش از ۸۰۰۰  نفر در این دوره شرکت کرده و فارغ التحصیل شده اند.
گفتنی است که این دوره برای کارکنان بیش از ۲۰ وزارتخانه، سازمان،  نهاد دولتی و دانشگاه برگزار شده و نظرسنجی های به عمل آمده، حاکی از رضایت بالای کارکنان و سازمان ها از برگزاری دوره آموزشی مذکور بوده است.
پیرو تایید مجدد صلاحیت موسسه از طرف معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و مرکز آموزش مدیریت دولتی و استانداری در خصوص برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت در حوزه سلامت، این دوره هم اکنون در حال برگزاری برای سایر سازمان ها می باشد.
سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا پیشرو در برگزاری دوره های آموزشی و آزمونهای آنلاین است. دوره های این موسسه در حوزه های سلامت، کارآفرینی، مهارتهای فردی و حرفه ای، مهارتهای پژوهشی، دوره های ویژه دست اندرکاران مجلات، دوره های ضمن خدمت کارکنان دولت، دوره های ICDL مبتنی بر امکانات چند رسانه ای و کاملا تعاملی در این سامانه وجود دارد.
سامانه فراسا در میان مراکز آموزشی خصوصی دارای بالاترین رتبه صفحه (Page Rank) از موتور جستجوی گوگل می باشد و یکی از بزرگترین محتواهای آموزشی به زبان فارسی شامل هزاران صفحه در این سامانه وجود دارد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها