Skip to content

صلاحیت موسسه فرزان برای آموزش های سلامت به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسید

با تمدید مجوز موسسه، صلاحیت موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان برای آموزش های ضمن خدمت کارکنان در حوزه سلامت مجددا به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسید.

موسسه فرزان از سال ۱۳۹۰ دارای مجوز آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت در حوزه سلامت است. این موسسه تا کنون برای هزاران نفر از کارکنان دولت، دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان را برگزار نموده است. بخشی عمده ای از آموزش های این موسسه بصورت آموزش های الکترونیک برگزار می شود. تا کنون بیش از ۶۰.۰۰۰ نفر در دوره های آموزش الکترونیک موسسه شرکت داشته اند و صدها هزار عدد لوح فشرده برای آموزش های سلامت منتشر و در اختیار کاربران قرار گرفته است. بر این اساس صدها هزار نفر – دوره و میلیون ها ساعت آموزش در کارنامه آموزشی این موسسه دیده می شود.

بر این اساس، موسسه فرزان آمادگی خود را جهت همکاری با دستگاه های دولتی و عمومی در برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان خود اعلام می دارد. همچنین با توجه به راه اندازی سرویس های سلامت هوشمند موسسه با عنوان سالم سا، آماده است با اجرای برنامه های متنوع جهت  ارتقای سطح سلامت کارکنان، در راستای بهینه سازی محیط کار و افزایش بهره وری کارکنان ارائه خدمت نماید.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها