Skip to content

با حضور مدیرعامل موسسه فرزان برگزار شد تقدیر از برگزیدگان مسابقه نقاشی دیابت

در مراسمی با حضور مسئولان شهرداری و دست اندرکاران حوزه دیابت از برگزیدگان نهایی مسابقه نقاشی با موضوع دیابت در فرهنگسرای اندیشه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرزان، در این همایش که امیری، معاون مدیرکل سلامت شهرداری تهران، دکتر ترکمن نژاد، رئیس مرکز بهداشت شمال تهران، محمد رضا غلامی معاون امور اجتماعی و فرهنگی و دکتر عطارزاده مدیر اداره سلامت منطقه ۷ شهرداری تهران، دکتر اکتای، مدیر بخش علمی شرکت نوونوردیسک، دکتر غلامرضا حبیبی، مدیرعامل موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان و جمعی از مدیران منطقه ۷ شهرداری، مسئولان خانه های سلامت و انجمن دیابت برگزار شد.

در این مراسم از ۱۰ نفر از کودکان راه یافته به مرحله نهایی مسابقه نقاشی با موضوع دیابت تجلیل شد و این ۱۰ کودک به عنوان سفیران دیابت در ایران انتخاب شدند و جوایزی را نیز دریافت نمودند.

بنابراین گزارش، در این همایش بر موضوع پیشگیری از دیابت  و آموزش به عنوان دو رکن اساسی در کاهش ریسک دیابت تاکید شد. شعار این همایش آموزش و تغییر نگرش به دیابت بود.

در انتها با حضور دکتر ترکمن نژاد، رئیس مرکز بهداشت شمال تهران، امیری، معاون مدیرکل سلامت شهرداری تهران، محمد رضا غلامی معاون امور اجتماعی و فرهنگی، دکتر اکتای، مدیر بخش علمی شرکت نوونوردیسک و دکتر حبیبی، مدیرعامل موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان هدایای برگزیدگان که دوچرخه بود، به آنان اهدا شد.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از نقاشی های کودکان و کاردستی های آنها ترتیب داده شده بود که جلوه خاصی به این مراسم داده بود.

images/stories/mosabeghe-diabet-1.jpg

images/stories/mosabeghe-diabet-2.jpg

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها