Skip to content

ثبت نام دوره آموزشی خودمراقبتی سفیران سلامت ویژه کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست تهران شروع شد

ثبت نام دوره آموزشی خودمراقبتی سفیران سلامت ویژه پرسنل سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران در سامانه فراسا شروع شد .

به گزارش روابط عمومی موسسه توسعه دانش، پژوهش و فن آوری فرزان، ثبت نام دوره آنلاین ۸ ساعته خودمراقبتی سفیران سلامت برای پرسنل سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران از ۳۱ تیر شروع و تا ۵ مرداد سال جاری ادامه دارد.

متقاضیان می توانند به سامانه به آدرس www.farasa.net مراجعه نمایند و برای دریافت فایل راهنما وارد لینک زیر شوند: http://farasa.net/home/doc/doe-help.pdf در این برنامه آموزشی، کارکنان ضمن فراگیری اصول خودمراقبتی، در آزمون این دوره که بصورت آنلاین برگزار می شود شرکت کرده و در صورت موفقیت، گواهی آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت را دریافت می نمایند.

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان دارای مجوز آموزش ضمن خدمت کارکنان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است. برگزاری برنامه های آموزشی الکترونیک باعث صرفه جویی چشمگیر در هزینه ها، اجتناب از رفت و آمدهای غیرضروری و عدم منفک شدن از محیط کار و تداوم روند خدمت رسانی کارکنان می شود. سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا در برگیرنده بیش از ۲۰۰ عنوان دوره آموزشی و یکصد و سی هزار کاربر از صدها دانشگاه، مرکز تحقیقاتی و سازمانهای سراسر کشوراست.

وب سایت فراسا در سیستم رتبه بندی صفحات (Page Rank) موتور جستجوی گوکل، رتبه ۴ و ۵ را دریافت کرده است. موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان آماده همکاری با دستگاه ها و سازمان ها برای برگزاری برنامه آموزش ضمن خدمت کارکنان در حوزه سلامت می باشد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها