Skip to content

کارگاه دوره آموزشی خودمراقبتی (سفیران سلامت) ویژه کارکنان سازمان خصوصی سازی برگزار شد

کارگاه دوره آموزشی خودمراقبتی (سفیران سلامت) ویژه پرسنل سازمان سازمان خصوصی سازی تهران در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه توسعه دانش، پژوهش و فن آوری فرزان، نخستین دوره کارگاه خود مراقبتی (سفیران سلامت)  به مدت  ۸ ساعت  برای پرسنل سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

در این برنامه، ۲۰۰ نفر از  کارکنان سازمان خصوصی سازی آموزشهای لازم در ارتباط با  خودمراقبتی فرا می گیرند و در صورت موفقیت، گواهی آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت را دریافت می نمایند. موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان دارای مجوز آموزش ضمن خدمت کارکنان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است.

برگزاری برنامه های آموزشی الکترونیک باعث صرفه جویی چشمگیر در هزینه ها، اجتناب از رفت و آمدهای غیرضروری و عدم منفک شدن از محیط کار و تداوم روند خدمت رسانی کارکنان می شود.

سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا در برگیرنده بیش از ۲۰۰ عنوان دوره آموزشی و ۱۳۰.۰۰۰ کاربر از صدها دانشگاه، مرکز تحقیقاتی و سازمانهای سراسر کشوراست. وب سایت فراسا در سیستم رتبه بندی صفحات (Page Rank) موتور جستجوی گوکل، رتبه ۴ و ۵ را دریافت کرده است.

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان آماده همکاری با دستگاه ها و سازمان ها برای برگزاری برنامه آموزش ضمن خدمت کارکنان در حوزه سلامت می باشد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها