Skip to content

کمپین هوشمند آلزایمر(خاطره ها) برگزار می شود

کمپین هوشمند آلزایمر به مناسبت روز جهانی آلزایمر توسط موسسه توسعه دانش، پژوهش و فن آوری فرزان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه توسعه دانش، پژوهش و فن آوری فرزان، این کمپین به صورت هوشمند و به مناسبت روز جهانی آلزایمر از ۳۱ شهریور برای آگاهی بخشی عموم مردم درباره پیشگیری و تشخیص به موقع بیماری آلزایمر با همکاری اداره سلامت – معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تهران برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در  این کمپین می توانند عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۶۵۴ ارسال کرده و با مراجعه به آدرس اینترنتی  http://hooma.salemsa.net/s/alzheimerrisk  به پرسشنامه ارزیابی خطر  پاسخ داده و ضمن ثبت نام در سامانه هوما “مراقبت هوشمند سلامت” باز خورد هوشمند دریافت نمایند.

برای این کمپین ۲ پرسشنامه با بازخورد هوشمند تدارک دیده شده است: پرسشنامه خطرسنجی برای تعیین ضرورت پیگیری پزشکی و ارجاع به پزشک طبق پاسخ های شرکت کنندگان می باشد و  پرسشنامه دیگری برای ارزیابی نشانه های اولیه ی اختلال حافظه و آلزایمر در سالمندان  توسط نزدیکان آنها بصورت جداگانه پاسخ داده می شود.

ثبت نام کنندگان در این کمپین می توانند آخرین اطلاعات و یافته ها را در خصوص این بیماری، پیشگیری از آن، عوامل خطر، راه های کنترل و مدیریت بیماری،  به صورت پیام های روزانه از طریق شبکه های اجتماعی این موسسه  شامل کانال تلگرامی https://t.me/SalemsaNet، صفحه اینستاگرام (salemsa_club) دریافت کنند.

همچنین اطلاع رسانی در خصوص کمپین در خانه های سلامت شهرداری منطقه ۶ نیز انجام می شود.

مسابقه عکس با رای گیری عمومی، وبینار با امکان پرسش و پاسخ زنده، برگزاری چالش اطلاعات سلامت و مشاوره آنلاین با موضوع آلزایمر از دیگر برنامه های این کمپین می باشد.

سالم سا – سرویس های نوآورانه سلامت الکترونیک و موبایل ارائه شده توسط موسسه فرزان – شامل مجموعه ای یکپارچه از سامانه های سلامت هوشمند است که بر بستر وب و موبایل ارائه می شود. سامانه ها دارای ساختار مرکز محور هستند؛ کلیه مراکز سلامت شامل دانشگاه های علوم پزشکی، مراکز بهداشتی – درمانی، شبکه های بهداشت، مطب ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها می توانند بصورت کاملا مستقل از برنامه های سالم سا از جمله برنامه های خطرسنجی و کمپین های هوشمند بهره مند گشته و به بیماران تحت پوشش خود ارائه نمایند.

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان، کارآفرین برتر ملی و کارآفرین برتر استان تهران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، فعالیت خود را در آذر ماه سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است. این موسسه عضو پارک فناوری پردیس است و تا کنون بیش از ۵۰۰ مقاله سلامت در مجلات معتبر بین المللی منتشر کرده است. صلاحیت موسسه در زمینه آموزش های سلامت به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است. موسسه فرزان در زمینه سلامت الکترونیک و همراه، سرویس های هوشمند را بر بستر وب و موبایل و بصورت یکپارچه به مراکز بهداشتی درمانی، دانشگاه های علوم پزشکی، وزارت بهداشت، پزشکان و عموم مردم ارائه نموده است. برگزاری کمپین های هوشمند در زمره جدیدترین سرویس های موسسه است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها