Skip to content

پیوستن بیش از یک هزار نفر به کمپین هوشمند آلزایمر در سه روز اول

به گزارش روابط عمومی موسسه توسعه دانش، پژوهش و فن آوری فرزان، کمپین هوشمند آلزایمر به مناسبت روز جهانی آلزایمر از ۳۱ شهریور به منظور آگاهی بخشی عموم مردم درباره پیشگیری و تشخیص به موقع بیماری آلزایمر با همکاری اداره سلامت – معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تهران در حال برگزاری است.

یکی از اقداماتی که در این کمپین در حال انجام است تهیه ۲ پرسشنامه با بازخورد هوشمند برای روی سامانه هوما “مراقبت هوشمند سلامت ” است .

پرسشنامه خطرسنجی برای تعیین ضرورت پیگیری پزشکی و ارجاع به پزشک طبق پاسخ های شرکت کنندگان می باشد و  پرسشنامه دیگری برای ارزیابی نشانه های اولیه ی اختلال حافظه و آلزایمر در سالمندان  توسط نزدیکان آنها بصورت جداگانه پاسخ داده می شود.که در سه روز اول از شروع این کمپین یک هزار نفر به پرسشنامه های آن پاسخ داده و در سامانه ثبت نام کردند.

همچنین خانه های سلامت شهرداری منطقه ۶ نیز به این کمپین پیوستند و با نصب پوسترهای کمپین در ۱۴ خانه سلامت این منطقه  اطلاعاتی را خصوص آن به مراجعه کنندگان ارایه می دهند.

علاقمندان به شرکت در این کمپین می توانند عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۶۵۴ ارسال کرده و با مراجعه به آدرس اینترنتی  http://hooma.salemsa.net/s/alzheimerri  به پرسشنامه ارزیابی خطر  پاسخ داده و ضمن ثبت نام در سامانه هوما “مراقبت هوشمند سلامت” باز خورد هوشمند دریافت نمایند.

ثبت نام کنندگان در این کمپین می توانند آخرین اطلاعات و یافته ها را در خصوص این بیماری، پیشگیری از آن، عوامل خطر، راه های کنترل و مدیریت بیماری،  به صورت پیام های روزانه از طریق شبکه های اجتماعی این موسسه  شامل کانال تلگرامی (https://t.me/SalemsaNet)، صفحه اینستاگرام (salemsa_club) دریافت کنند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها