Skip to content

معرفی دستاوردهای موسسه فرزان در زمینه سلامت هوشمند در کنگره سلامت زنان و خانواده

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان با برپایی غرفه در حاشیه دومین کنگره سلامت زنان و خانواده به معرفی دستاوردهای خود در زمینه سلامت هوشمند پرداخت. این کنگره به همت انجمن علمی مامایی ایران و با حضور ۲۰۰۰ نفر در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ مرداد ماه سال جاری در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

این همایش در ۱۴ محور در حوزه سلامت زنان و خانواده با حضور مقامات عالی رتبه و تاثیرگذار، سیاستگزاران و مسئولین بخش¬های مختلف و همچنین .پزشکان و متخصصان زنان و ماماها، متخصصان پزشکی اجتماعی، پزشکان خانواده و عمومی و سایر علاقمندان برگزار شد. در این کنگره، چندین پنل و کارگاه‌ آموزشی نیز با موضوعات مرتبط، در سالن های فرعی برگزار گردید.

موسسه فرزان با ارائه محصولات و خدمات متنوع خود در حوزه سلامت هوشمند و بویژه در زمینه سلامت خانواده در این کنگره حضور یافت. از جمله این موارد می توان به ارائه برنامه های هوشمند ارتقای سلامت (نقشه راه هوشمند)، لوح های فشرده و برنامه های آموزشی آنلاین و یک گجت اشاره کرد.

برنامه های آموزشی آنلاین و لوح فشرده شامل “آموزش زوجین جوان”، “آمادگی برای بارداری” و “نی نی سا: پایش تکامل کودک” مورد استقبال ویژه بازدیدکنندگان قرار گرفت. این آموزش ها دربرگیرنده محتواهای آموزشی چندرسانه ای و تعاملی می باشد.

در بخش نقشه راه های هوشمند، نقشه راه “سلامت جنسی” و نقشه راه “پایش تکامل کودک” در زمره خدمات و محصولات ارائه شده بود. در جریان این دو نقشه راه، کاربر، مرحله به مرحله، ایستگاه هایی را طی می کند و متناسب با موضوع هر نقشه، از آموزش، مشاوره، ارزیابی و بازخوردهای هوشمند، پیام های شخصی سازی شده، عضویت در گروه ها و شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن موبایل و ارجاع به پزشک و مشاور برای مراجعات حضوری از طریق مکان یاب بهره مند می گردد.

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده است و هم اکنون در دومین دهه از فعالیت خود، منشا خدمات چشمگیری در حوزه های مختلف علمی و فناوری در سطح کشور می باشد. این موسسه، با برند “سالم سا” در زمینه سلامت هوشمند (Smart Health) فعالیت می نماید.

سالم سا مجموعه ای یکپارچه از ۱۴ سامانه نرم افزاری سلامت هوشمند است که بر بستر وب و تلفن هوشمند ارائه می شود. هر سامانه دارای هویت و عملکرد کاملا مجزا و در عین حال هماهنگ و مرتبط با سایر سامانه ها است. هم اکنون برنامه های هوشمند در زمینه های دیابت، قلب سالم، سلامت روان، سلامت خانواده، تکامل کودک، فعالیت بدنی و ترک سیگار ارائه شده است و می تواند برای برگزاری کمپین های هوشمند سلامت و ارائه خدمات به عموم مردم مورد استفاده قرار گیرد.

سازمان های دولتی و غیردولتی می توانند ضمن تماس با موسسه فرزان، جهت برگزاری کمپین های هوشمند سلامت برای کارکنان خود و پایش سلامت آنان اقدام نمایند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها