Skip to content

حضور موسسه توسعه دانش، پژوهش و فن آوری فرزان در اولین رویداد بین المللی سلامت دیجیتال (THL)

موسسه فرزان با ارائه محصولات و خدمات متنوع خود در حوزه سلامت هوشمند در رویداد بین المللی سلامت دیجیتال (THL) حضور یافت. در این رویداد که با حضور مدیران استارت آپ ها و همچنین جمعی از مدیران دولتی برگزار شد موسسه فرزان، ضمن معرفی مجموعه نرم افزاری “سالم سا: سلامت هوشمند”، برای اولین بار، از اپلیکیشن قلب سالم و نقشه راه هوشمند خطرسنجی قلبی عروقی رونمایی کرد.

اولین رویداد بین‌المللی THL با هدف صادرات غیرنفتی در حوزه سلامت دیجیتال، به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران، یکشنبه ۲۷ مردادماه در محل سالن همایش های رازی برگزار شد. در این رویداد یک‌روزه، مدیران کسب‌وکارها، استارت‌آپ‌ها، جمعی از مدیران دولتی از جمله مدیرانی از وزارت بهداشت، معاونت علمی و فنلوری ریاست جمهوری، دانشگاه علوم پزشکی ایران و نزدیک به ۶۰ غرفه از استارت‌آپ های سلامت دیجیتال، حضور داشتند.

در طی ساعات برگزاری این رویداد، آقای سید سجاد مروجی، معاون توسعه سلامت الکترونیک معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و آقای دکتر حسین وطن پور، رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از غرفه موسسه فرزان، یازدید کردند.

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده است و هم اکنون در دومین دهه از فعالیت خود، منشا خدمات چشمگیری در حوزه های مختلف علمی و فناوری در سطح کشور می باشد. این موسسه، با برند “سالم سا” در زمینه سلامت هوشمند (Smart Health) فعالیت می نماید.

سالم سا مجموعه ای یکپارچه از ۱۴ سامانه نرم افزاری سلامت هوشمند است که بر بستر وب و تلفن هوشمند ارائه می شود. هر سامانه دارای هویت و عملکرد کاملا مجزا و در عین حال هماهنگ و مرتبط با سایر سامانه ها است. هم اکنون برنامه های هوشمند در زمینه های دیابت، قلب سالم، سلامت روان، سلامت خانواده، تکامل کودک، فعالیت بدنی و ترک سیگار ارائه شده است و می تواند برای برگزاری کمپین های هوشمند سلامت و ارائه خدمات به عموم مردم مورد استفاده قرار گیرد.

سازمان های دولتی و غیردولتی می توانند ضمن تماس با موسسه فرزان، جهت برگزاری کمپین های هوشمند سلامت برای کارکنان خود و پایش سلامت آنان اقدام نمایند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها