Skip to content

انتشار لوح فشرده “تدوین طرح کسب و کار”

مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی فرزان، جهت توانمندسازی کارآفرینان بویژه در گام های نخست از کسب و کار خود، اقدام به طراحی و عرضه دوره آموزشی چندرسانه ای با عنوان “تدوین طرح کسب و کار (Business Plan)” کرده است. این دوره بصورت لوح فشرده و همچنین به شکل برنامه آموزشی آنلاین ارائه شده است.

این دوره، دربرگیرنده مباحثی همچون معرفی طرح کسب و کار و کاربرد آن در ایران، چگونگی تعیین بازار هدف و برآورد عرضه و تقاضا، معرفی کلی روش های شناسایی رقبا و طرف عرضه، معیارهای ارزیابی توجیه فنی محصول، معرفی شاخص های اصلی مورد استفاده برای سرمایه گذاران، چگونگی ارائه طرح به سرمایه گذار و مطالب مفید دیگری می باشد که توسط دکتر مهدی کنعانی، مدرس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ارائه شده است.

این لوح فشرده کاری مشترک از “مرکز مشاوره کارآفرینی فرزان”، “نشر دیجیتال فرزان” و “سامانه کسب و کار هوشمند کارآفر” از زیرمجموعه های موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان می باشد.

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان خود به عنوان کارآفرین برتر استان تهران و کارآفرین برتر ملی از سوی ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفته است. مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی فرزان وابسته به این موسسه، دارای مجوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد و به فعالان عرصه کسب و کار و کارآفرینی کشور، ارائه خدمات و مشاوره می نماید.

 

علاقمندان از جمله دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، مراکز رشد و پارک های فناوری می توانند برای تهیه این لوح فشرده با شماره تلفن های ۶۶۴۲۳۱۰۱،۶۶۹۱۹۲۰۶،۶۶۴۳۹۴۶۳ تماس حاصل نمایند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها