Skip to content

برگزاری دوره آموزش آنلاین مراقبت و کنترل دیابت برای ۱۶۹ پزشک در دانشگاه علوم پزشکی قزوین

دوره ۴۰ ساعته مراقبت و کنترل دیابت به صورت آنلاین برای ۱۶۹ پزشک دانشگاه علوم پزشکی قزوین در حال برگزاری است. هدف از این دوره آموزشی، شناخت بهتر بیماری و درمان های موثر و به روز برای پیشگیری و کنترل دیابت و عوارض آن مطابق آخرین دستاوردهای پزشکی و گایدلاین های اخیر است که از اول تا ۳۰ اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان، این دوره  با نظارت عالی مرکز کنترل بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طراحی و اجرا شده است. اجرای دوره بصورت آنلاین و به شکل چند رسانه ای و تعاملی در سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا صورت می گیرد.

پیش از این، تفاهم نامه ای میان مرکز کنترل بیماریهای غیرواگیر و موسسه توسعه دانش، پژوهش وفناوری فرزان با هدف همکاری در برگزاری این دوره منعقد شده بود.

لازم به ذکر است این دوره علاوه بر محتوای اصلی آموزشی، دارای فلش های تعاملی گایدلاین ها، موارد بالینی (case study)، فیلم های آموزشی معاینات فیزیکی بیمار، وبینار آموزشی با حضور استاد فوق تخصص غدد، پیش آزمون و آزمون نهایی، انجمن تجربیات موفق و غیر موفق، پیامک های آموزشی و انگیزشی و همچنین مسابقات پیامکی می باشد. در وبینار، شرکت کنندگان بصورت زنده (Live) فرصت دارند پرسش های خود را با استاد مطرح و جواب آنرا مبتنی بر ارتباطات صوتی و تصویری دریافت نمایند.

این دوره دارای امتیاز ضمن خدمت کارکنان بوده و همچنین کسانی که موفق به گذراندن این دوره می شوند گواهینامه تاسیس درمانگاه دیابت از مرکز کنترل بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت می کنند.

طراحی و اجرای دوره به لحاظ سرعت طراحی آموزشی و محتوای چندرسانه ای بی نظیر است که گویای توانمندی بالای تهیه کننده و مجری برنامه (موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان – سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا) می باشد.

موسسه فرزان آماده است تا در برگزاری این دوره و ارائه دیگر سرویس های هوشمند در مراقبت های دیابت با پزشکان و مراکز بهداشتی و درمانی کشور همکاری داشته باشد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها