Skip to content

صلاحیت موسسه فرزان برای آموزش های سلامت به تایید سازمان برنامه و بودجه رسید.

ضمن تمدید مجوز موسسه، صلاحیت موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان برای آموزش های ضمن خدمت کارکنان در حوزه سلامت، بار دیگر به تایید سازمان برنامه و بودجه رسید.

   موسسه فرزان از سال ۱۳۹۰ دارای مجوز آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت در حوزه سلامت است. این موسسه تا کنون برای هزاران نفر از کارکنان دولت، دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان برگزار نموده است. بخشی عمده ای از آموزش های این موسسه بصورت آموزش های الکترونیک برگزار می شود. تا کنون بیش از ۱۳۰٫۰۰۰ نفر در دوره های آموزش الکترونیک موسسه شرکت داشته اند و صدها هزار عدد لوح فشرده برای آموزش های سلامت منتشر و در اختیار کاربران قرار گرفته است. بر این اساس صدها هزار نفر – دوره و میلیون ها ساعت آموزش در کارنامه آموزشی این موسسه دیده می شود.

    موسسه فرزان آمادگی خود را جهت همکاری با دستگاه های دولتی و عمومی در برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان در حوزه سلامت و همچنین برگزاری کمپین های هوشمند سلامت با هدف آموزش و ارتقای سلامت کارکنان اعلام می دارد.

این کمپین های مبتنی بر سامانه های سلامت هوشمند موسسه با عنوان سالم سا، برگزار می شود و کارکنان می توانند از طریق وب، اپلیکیشن موبایل یا پیام رسان موبایل (تلگرام) از برنامه های متنوعیجهت ارتقای سطح سلامت و بهینه سازی محیط کار و افزایش بهره وری برخوردار گردند.

دوره ها و کمپین های سلامت شامل موضوعات قلب سالم، دیابت، روان سالم (استرس، اضطراب و افسردگی)، ترک سیگار، کاهش وزن و چاقی و فعالیت بدنی می شود.

سازمان ها و دستگاه های دولتی، عمومی و خصوصی می توانند برای استفاده از دوره ها و برنامه های سلامت کارکنان با موسسه فرزان تماس حاصل نمایند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها